Make me wanna die

2011.05.08. 23:04

Hm. 13-ra felhúztam az órám, de csak fél 3kor másztam ki az ágyból. Visszaaludtam:S Nah mindegy felkeltem és csináltam a dolgom. Naná, hogy GG-t néztem:) Olyan este 11re fejeztem beXD Utána kezdtem csak el tanulni.

Hm. GG-be hallottam egy csomó jó számot. Pl. az egyiknek pont a blogom eme bejegyzése viselteti a címét:) Új kedvenc:)) Hú ma tök sok dologra rájöttem. Köszönhető ez Uramnak, a GG-nek és kicsit talán magamnak is;) És a tegnapi elhatározásomhoz még mindig tartom magam:) Az egyik e közül, hogy kicsit megszakad a blogolás folyamatossága;) Úgy döntöttem nem kell mindig mindent leírni. Mert ami jó dolog történik velem, arról úgyis tudnak azok, akik ezt olvassák. A többi amire emlékeznem kell úgyis bennem lesz. Szóval tényleg csak a nagyon kiugró híreket fogom leközölni. Ha fogalmazhatok így. Szóval utolsó "mi történt velem a mai nap" bejegyzés lesz olvasható:) Igen. Ez egy jó kezdet;) Legalábbis szerintem. És az erre elfecsérelt plusz időt olyan dolgokra fogom fordítani, amik valójában is fontosak az életben. Pl. nézhetek eggyel több GG-t:)) Nah jó csak vicceltem:)

Szóval tanulás van, és jó kislány leszek:) Igenis képes vagyok bármire;) Mert hát én ugye csak nyerni tudok;) /Csak nehogy pofára ess királylány.../ <- csakis a magam figyelmeztetésére:) Azért még bennem van a kettősség, de másik pl. küzdök, hogy a legjobb lehessek, és mindent kibányásszak magamból, hogy tényleg azt mondhassam: "Igen én minden tőlem telhetőt megtettem":) És a legnagyobb támogatóm is megvan, egy Arch Druid személyében;) <3


A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr352888702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása