A négybetűs nap...Kedd

2011.03.01. 21:49

Hát a mai napom sem kezdődött másképp, mint az előző. Sikerült megint elaludnom, pedig barátom ébresztett a megadott időpontban. Annyira jó volt hallani a hangját, bár a beszélgetésünkre nem nagyon emlékszem. Mostanában annyira fáradt vagyok, hogy képtelen vagyok 11 óra előtt kikelni az ágyból. Így ma is lemaradtam 2 órámról. Szerencsére egyiken sem vezetnek katalógust, és az anyagot is megkaptam. Muszáj lesz többet pihennem. Kicsit vissza kéne vennem a bagoly létemből, de most is ránézek az órára és már rég a szerdát taposom. Mostanában azt érzem kicsúszott a kezemből az irányítás. Szalad mellettem az idő, és semmire nem jut elég.

A délutáni óráim lassan teltek. Az elsőre felesleges volt bemennem, mert tavalyi anyagot vettem, ezért végig facebookoztam az egészet. A második óra kínszenvedés volt. Negyedóránként nyomkodtam a telefonom, az idő múlását figyelve. De nem akart haladni. Valóban, a tanár veztékneve (Mészáros) hűen tükrözi a kurzusát. Az utolsó órán találkoztam Zsozsóval, és megvitattuk a mai meccs kimenetelét. Szerencsére a Chelsea nyert 2-1-re. Örültem neki:) Tehát Zsozsóval jól tippeltünk. Ahh de az utolsó óra fantasztikus volt. Ez a latin teljesen felfrissített így a nap végére. Mindig sokat nevetünk, poénkodunk. Hazasiettem, aztán leültem MSNezni párommal. Megbeszéltük a tegnapi félreértéseket. Annyi átveszekedett hét és nap után végre békésen megvoltunk. Sorozatnézés közben bőszen másoltam az órai anyagokat. Éjfél környékén összeültünk albi társakkal. Jót beszélgettünk. Elnevetgéltük az időt.

Hm. Ahogy nézem ma sem alszok túl sokat. Lassan megint kelhetek:S De valahogy ez most nem érdekel. Sokkal inkább a csütörtök! Már alig várom! Hogy miért? Majd megtudjátok;)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr512703086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása