Május 4 nekem még is 5:)

2011.05.04. 10:28

Szóval sikerült befejezni a referátumot fél 1re. Ezután bele is lendültem a keresztes hadjáratokba. Kicsit már zizis volt az agyam, de ment a koncentrálás. Fél 5-re be is fejeztem az egyszeri átolvasást:) Nagy tanulás igaz?:/

3 órával később.

Igen fél 8at mutat az óra. Kiya tovább alszik, míg háromnegyedig nem ballag a nagymutató. Gyorsan felébredtem, elkészültem és nekivágtam. Első óra ZH. Még frissek voltak a hajnalban olvasottak. Igyekeztem mindenhez hozzászólni, ha pontos dátumot nem is tudtam valami esemény lévén próbáltam beazonosítani. Most már csak a szerencsében és Istenkében bízhatok:) Bár nem tettem meg minden tőlem telhetőt ebben a félévben sem, de azért reménykedem, hogy minden jól alakul:) Óra után hazabattyogtam és gép elé ültem. Elolvastam a referátumomat, javítgattam amit jónak láttam, majd elvittem kinyomtattatni:) Utána boltba indultam. Útközben összefutottam egy lánnyal, akit a táncon ismertem meg. Behívott egy közeli pubba, de nem volt időm vele ejtőzni. Elvégre várt a referátum. Itthon még kétszer átolvastam, majd elindultam a suliba. Be kell valljam kicsit izgultam az egész előtt. Ha nem is 50 embernek vagy 600-nak tartottam, csak 8nak és egy tanárnak akkor is.

Előadás közben igyekeztem mindent magamtól mondani és kevésbé a lapról olvasni. Nagy részt sikerült is:) Amiért külön büszke vagyok magamra. Másrészről meg azért, mert pozitív visszajelzést is kaptam. Persze azt is elmondták, hogy hol kéne alakítanom a szövegen, mire kéne ráfektetnem még jobban a hangsúlyt. Mindent amit mondtak leírtam az adott részhez, hogy mikor összeállítom az esszém minden bele kerüljön. A tanártól is kaptam tanácsokat, de többnyire ő is pozitívan szólt hozzá. Szóval ez tök jól esik, mert nem pocsékoltam el az időmet a semmire. És hát a jeles is tökéletes jegy:) És mivel ilyen jól sikerült minden meg is jutalmaztam magam:) Egész este Gossip Girl-t néztem. Be is fejeztem a harmadik évadot. A negyedikbe nem akartam belekezdeni, de Gerti rábeszélőképessége határtalan. Vagy csak az én kíváncsiságom?:)

Beszélgetés idézése:

Én: "Nem kezdek már bele, mert fáradt vagyok."
Gerti: "Pedig tök szomorú. Megnézem veled."
Én: "Meghal benne Chuck?"
Gerti: "Aha."

Én: "Jó megnézzük, de akkor kisírhatom magam a válladon?"

Szóval sikerült rábeszélnie. Jah és, hogy nekem a 4 most miért 5?:) Hát az az örömhír ért fél 8kor, - amikor Lakiról kaptam az ébresztést. Kösz Szívem!:) - hogy ma vagyok 5 hónapja egy druida társa;) Szóval kb. 90km távolságból is Boldog 5 hónapot Szerelmem!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr1002876492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása