Három hónapos őrület:)

2011.03.04. 21:35

A mai nap fantasztikus volt. Hajnalba keltem az ébresztőre, és ott voltam a karjaiba! Háromnegyed órán keresztül csak ölelkeztünk, és szuszogtunk egymás mellett:) A legjobb reggelem volt! Aztán kikelt csinálta a dolgait, főzött nekem teácskát, meg hozott be banánt is, mert tudja, hogy az a kedvencem:) Nagyon jól esett tőle. Aztán visszaaludtam, és fél 2kor keltem, de az ágyban maradtam. Tudtam, hogy arra vágyik, hogy az ágyban találjon, és ő ébresszen. Így eljátszottam:) Hozott virágot, és megünnepeltük a 3 hónapunkat. Beszélgettünk, aztán megérkezett Tasi, a barátja. Hozott nekünk vörösbort, hogy részt vehessen az ünneplésünkben. Kedves gesztus volt tőle. Mikor elment, főztünk virslit, amire tettünk kis sajtot. Nagyon finom lett. Utána végigmasszíroztam a testét. Annyira jól esett neki, hogy álomba is szenderült. Persze igazán ráfért már, mert mindig keveset alszik:( Addig kimentem megnézni a TV-ben egy sorozatot, majd utána felébresztettem:) Sokat beszélgettünk, és megint csak felhoztuk a témát, hogy ki mit szeret a másikban, mit tanult a másiktól. Mindig van valami új:) Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy olyan párra leltem, aki őszinte velem, elfogad olyannak amilyen vagyok, és esze ágában sincs megváltoztatnia! Ma főzött is nekem:) Tejbegrízt. Nagyon finom volt:) Néztünk filmet, és összebújva elszenderedtünk:)

Visszagondolva a hajnali dologra. Volt benne egy rossz:( Eljátszottuk azt, hogy mi lett volna, ha már azon a bizonyos találkozón összejövünk. Én adtam a régi önmagam, ő meg saját magát. Aztán én nem bírtam tovább csak megcsókoltam kiszállva a szerepemből. Akkor azt éreztük, hogy valami megváltozott. Mert én játszottam a folyamatos elutasítást a szerepemnek megfelelően. Féltünk, hogy ez gátat emel közénk, és megromlik a kapcsolatunk. Szerencsére mindketten kialudtuk, és happy end:) Nagyon szeretem őt!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr562711698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása