A gyülölet is jelen van...

2011.04.28. 22:11

Hmm. Kicsit nehezen megy a koncentrálás. Elvégre már negyed órája hallgatom a szegedi fiú banda kórus énekét. Nem-nem, semmi gregorián és egyéb gyönyörűség, csak csupa részeg fazon:) Nah de kezdjük is a reggellel.

Sikerült teli orral felébrednem, de legalább a torokszorítás elmúlt:) Hm a bandatagok épp "Ilyenek voltunk"-at énekel:) Igazán....részeges stílusban:) Nah de felkeltem. Kicsit nehéz volt kimászni az ágyból, főleg, hogy megrohamoztak a hétfői emlékek. Kicsit másképp, mint ahogy megtörténtek, de hát éljen a fantáziadús élet ugyebár:) Felléptem FB és vártam Uramra, de se válasz se online-ság szóval léptem suliba.

Első óra - mint ahogy az lenni szokott - szakácskönyv volt. Sok-sok érdekességet hallottam ma is, de ami igazán jó volt az a második óra. Sikerült megint jól teljesítenem dolgozatírásnál, pedig tényleg nem foglalkoztam vele többet max háromnegyed óránál. Milyen jó a rövidtávú memóriám;) Vagy ennyire vizuális típus lennék?:) Meglehet, ha a középiskolai tanulási módszereimre gondolok:) Nah de kanyarodjunk vissza. Második óra végén érmét fejtettünk. Kis numizmatika:) Behozott tanárnő egy érmét, aminek az írásait mi fejtettük meg. Tök vicces volt:) Bár be kell, hogy valljam kis előnnyel indultam, mert exem egyik barátjának az apukája gyűjtött régi pénzeket. Sokat meg is mutatott belőle:) Innen a "tudás".

Óra után találkoztam Ádámmal. Átbeszéltük a hétfői dolgokat a tánc ügyben. Itthon csináltam kajácskát. 5 zsemléből hármat el is pusztítottam, és még a maradék kettőt is betermeltem az este folyamán;)

Ma igyekeztem leülni tanulni délután, de apumnak hála nem sikerült. Vagyis valami sikerült, ha nem is nekem, neki igen. Felhúznia engem. De valami olyan magasságokba, hogy én így kiborulva csak 3 évvel ezelőtt voltam. Vagyis nem értem el azt a szintet, de elég közel állok hozzá, és megint csak a drágalátos exemnek köszönhetem, akinek hamarosan ki fogom kaparni a szemét, be fogom tömni a fülét, és a nyelvét is kivágom. Jah és a kezeiről se feledkezzünk meg. Hogy lehet valaki ennyire szánalmas... Apám meg a másik. Ahelyett, hogy engem támogatna, és hogylétem felől kérdezne, inkább a hazudozó voltomat vette pártfogásba. Köszönöm szépen "édesapám". Lehet, hogy csak én látom ennyire drasztikusnak a helyzetet, és kívülről nem is ennyire durva. De az is lehet, hogy a külső szemlélők nem látják át a belső problémákat. Mindegy. Most már, így 10 óra tájékán elég nyugodt vagyok:) Vagyis lehetnék, de a mai napnak még nincs vége. És mondhatni április 28, nekem felér egy igazi fekete péntek 13-al. Ami igazából szerintem egy szerencsés nap valahol, csak hát ugye a babonák, amiben én nem hiszek:)

Jah és, hogy legyen valami jó is a napban, beszélgettem Laurával, míg pakolta a szobáját. Szeretem őt is:) Nagyon vicces;) És segítőkész, ha arról van szó. Jah és mellesleg jön az Ura hétvégére. Jó nekik, hogy tudnak egymás mellett tanulni;) Mi nem tudunk, ami nem is biztos, hogy probléma, csak hát nah:(

Nah de akkor folytassuk is a negatívumokkal. Összevesztem Szabival. Szóval szingli vagyok. Óriási probléma, de lehet tetőzni. Az előfizetéses telefonomat végleg kikapcsolták, és valóban valahol én vagyok a hibás érte, de apám csak annyit mond, hogy én ezt úgyse érthetem. Hát mert én hülye vagyok persze. De vannak még csodák! Kimentettem a számokat a telefonomból. Az összes ami a simen volt rátettem a telóra, és olyan számok előkerültek, hogy ihaj. Első exem száma, akkor régi wowos haverjaim (Bubu, Bloodsword, Walex és fél ismerősének számai, Csuvi). Legjobban a Bubu lepett meg. Érdekes, hogy miket meg nem őriz a telefon:) Nah de ennek vége kitöröltem a nem kívánatosakat. Szám szerint 99-et. De kicsit tolok rajta;) Nah akkor 103 törölve:)

Szóval ez a nap minden volt csak jó nem. Bár történtek jó dolgok, de ha összegezni akarom, akkor mély zuhanás jellemzi. Hmmmm....igen és én tehetek róla. Inkább megyek aludni mielőtt leugrok a diagram széléről-.-'

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr802863121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása