Ismét 4 betű

2011.03.08. 23:17

Hát ma is sikerült fenomenálisan elaludnom. Emlékeim szerint olyan kettőkor tértem az ágyba. Talán úgy valahogy. Pedig igen csak tervben volt a fél egyes fekvési idő. No mindegy. 7:30 helyett sikerült 12:20kor kelnem, de úgy, hogy még a 9:30as ébresztőre fel se keltem, vagyis nem emlékszem:)

Nah tehát felkeltem, megkajáltam, neteztem, majd elindultam a suliba. Ádámtól kaptam Kinder csokit, Dávidtól meg Raffaellot nőnap alkalmából. Háhá meg is ettem:)Az óráim most viszonylag gyorsan véget értek, pedig elég hosszúra szokott nyúlni a művészettöri. Bár most a másolással sikerült lefoglalni magam:) Egyetem végeztével bevásároltam egy két apróságot, majd megcsináltam a majonézes kukoricasalátát. Nah hát ennek gyönyörű története van:) A konzervnyitó a bekapcsolt mosogatógépben volt. A konzerven nem volt fül, amivel felnyithattam volna, hiába szurkálódtam késsel vagy bármilyen élesebb szerszámmal, nem tudtam átütni, de jött Gerti, aki belevágta a kést, és nyitott egy kis ablakocskát:) Gyorsan összedobtam, és a hétfői párizsi maradvánnyal együtt megvacsoráztam, de pirítottam mellé két szelet barna kenyérkét is, és be kell, hogy valljam fantasztikus együtt:)

Ma nagy mesélés volt. Elmondtam Laurának, hogy ismerkedtem meg Szabival. Hát mindketten azt mondták, hogy izgalmasabb az életem, mint egy brazil szappanopera. Aztán kiderült még ma az is, hogy csütörtökön meglátogat szerelmem, aminek kifejezetten örülök:)

Ma beszélgettem két régebbi ismerősömmel is. Az egyiket összekevertem Szabim barátjával. Még jó, hogy a beszélgetésünk vége fele kiderült, hogy nem is ő az. Először csodálkoztam, hogy miért nem veszi észre magát az egyik bejegyzésben, majd nézem MSN-en a nevét. Igen az Andris és az Arsenal nem minden esetben egy és ugyanaz:) De A-A!:) Hú és micsoda véletlen, mindkettőjüknek fáj a lába. Fantasztikus:) Hmm. Lassan vége a mi napunknak, és minden visszakerül a rendes kerékvágásba. Újabb 364 nap férfi uralom:) A beszélgetés közben ismét megkajáltam. Ahh tényleg jó a kukoricasaláta pirítóssal:) Ma igyekszem korábban ágyba bújni, mert holnap a megszokott 7:30 helyett negyed órával előbb kell kelnem, vagyis kellene. Remélem sikerül:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr212723480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása