Szombat

2011.05.07. 22:50

Hát sikerült fél 2kor felkelnem, befejeznem a dolgozatom, és még GG-t is tudtam nézni;) Sőt mi több még sötét volt mikor aludni tértem:) (Másnap hajnali fél 4;))

Jah és ma sokat nevettünk Gertivel. Megnézte a Rio c. rajzfilmet. Mondtam neki, hogy jó;) A mai nap sok jósággal gyarapítottam magam. Tök büszke voltam magamra:) Jippy:) És van egy nagyon erős elhatározásom is:) Remélem sikerül majd magam ehhez tartani;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr172888663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása