Brutális állat a pályán!

2011.03.23. 15:17

7kor ébresztett Ádám, persze én szokásos módon visszaaludtam:)) Felkeltem fél 8kor. Megijedtem, hogy elkések, ezért rögtön kipattantam az ágyból, és elkezdtem készülődni. Annyira gyors voltam az öltözéssel, meg mindennel, hogy még reggelizni is maradt időm, sőt háromnegyed előtt indultam el. Mikor sétáltam Ádámék már ott voltak a boltnál, de nem a megszokott helyen. Talán ők is akkor értek oda:) Elindultunk órára, közben olvastam a referátumom.

A tanár már bent volt, de negyed óra alatt simán odaértünk. Belemerültem az olvasásba, így nem is hallottam mikor a tanár kiszólított. Amennyire féltem az egésztől, talán annyira könnyen is ment:) Elkezdtem az előadást, és kb. a feléig jutottam, amikor a tanár szólt lejárt az időm. Kicsit meg is lepődtem:) Óra után elindultam vásárolni. Bementem a DM-be, a Rossmann-ba és a Sparba. Sikerült találnom halat is, szóval nagyon örültem:)) Hazajöttem elkezdtem készülődni az éjszakára.

Felbubiztam a hajamat, feketére kikentem az egész szememet:) Hát nem volt olyan rossz;) Persze gonosz Dév rögtön lefújolt. Csomószor beszólott nékem:) Jó idő volt délután, sportcipős idő:) Ami azt jelenti nálam, hogy simán lehet sportcipőt hordani, anélkül, hogy felfáznék:) És a napocska is sütött:)))

Elindultam az éjszakába:) Sok minden volt:) Találkoztam a társakkal, beszélgettünk, ökörködtünk:) Feliratkoztunk Ádámmal egy túrára. Volt könyvkiárusítás is. Találtam egy könyvet. Szocializmus a címe, de nem emiatt vettem meg. Bár nem árt, ha tudok is róla valamit;) Nagyon szép kötésben van, és valami bélyegféle is van rajta. Ez olyannyira megtetszett, hogy rögtön meg is vettem:) Az infó túra hatalmas volt:) Levittek minket a parkolóba. Onnan be az energia központba. Nagyon durva volt:) Utána benéztünk az egyik raktárba. Ott megmutatta a hálózatokat. Rengeteg kábel volt, mondta, hogy több, mint 200 km kábel fut az épületben, ami szép teljesítmény:) Bevitt minket a szerverterembe is. 16 fok volt - szerintem volt az kevesebb is - a légkondik miatt. De jó idő volt, nekem legalábbis:) A túra végén megismerkedhettünk a digitalizálással is. Érdekes volt. Alig várom a következőt:))) Biztos, hogy ott leszek;)

Olyan fél kettő körül indultam haza. Srácok még elmentem a Bociba, én haza. Nem lakok messze a TIK-től, de rendesen megijedtem. Előjött minden horror/thriller film az agyamban. Gyorsan az ujjaim közé tettem a kulcsot, ha esetleg megtámadna valaki. Nem egy boxer, de talán kicsit még jobb is:)) itthon levakartam magamról a sminket, és indulok is aludni. Holnap jön az Uram. Vagyis idő szerint Ma:))))

Jah és azt nem is mondtam, hogy mivel büszkélkedett a túra vezetőnk. 5 és fél éve nem volt áramszünet a TIK-ben. Volt olyan, hogy egész Szegeden áramszünet volt, és egyedül a TIK világított:) Biztos fain volt:)

Jah és a cím onnan jött, hogy Ádámmal beszélgettünk a tegnapi bejegyzésemről (MONSTER KILL), és előkerült a magyarosítás is. Ez volt a kedvencem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr792768156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainSly 2011.03.25. 01:17:23

Méghogy nem volt áramszünet.:D A minap is éppen az első emeleti gépek egyikén szörföltem lelkesen, amikor puff, áram ki, mire 100 ember egyszerre állt fel a monitorok elől.:P És ez csak a legutóbbi alkalom volt... Persze vicces volt látni, ahogy eloszlanak az emberek és egyik fele a könyvek felé, másik fele a szabad levegőre távozik amikkel mindannyian jobban jártunk.:)
Ahhoz képest, hogy nem szeretem a blogokat, egész rákaptam most erre.
(HEAD SHOT)

Dariella 2011.03.25. 21:58:05

@CaptainSly:
Hát nem tudom, én nem sokat tartózkodom a TIK-ben. Szóval hittem a vezetőnek, de ha te mondod, akkor biztos úgy volt:)
Örülök, hogy elnyerte tetszésed:) és köszi a linket;)Lehet felteszem a gépemre a cs-t azt elkezdek játszani, vagy az UT-t?:)

CaptainSly 2011.03.28. 02:05:47

UT-t, abból is a 2003ast.:) Azzal tolom én is és hátha össze tudunk hozni egy Hamachi-s menetet.:P Persze csak ha kedved támad megpróbálni virtuálisan szétrugni a seggemet.:D

Dariella 2011.03.28. 17:18:28

@CaptainSly:
Ohh én nagyon sokat lanpartyztam:) de inkább cs-vel toltam, de jó az UT is. Bár én inkább a sima UT-val élek, mint a 2003-al:)) De én élőben szeretném szétrúgni a segged:)))

CaptainSly 2011.03.30. 10:18:37

A CS-t sose szerettem, valahogy ez a láz elkerült (ahogy a WOW se hatott meg soha).
A virtuális seggszétrúgást pedig azért javasoltam, mert ott a LANparty-s tapasztalataidnak hála akár esélyed is volna, míg élőben... :D (Amúgy nem állhatom, ha rugdosnak, tegyék azt bármennyire is vicces kedvtől vezérelve.)

Dariella 2011.03.30. 12:28:48

@CaptainSly:
Ohh én a wowot jó sokáig űztem:) Szerencsére aug óta tiszta vagyok:) Ohh hidd el nekem élőben is sok esélyem van:) De nem vagyok verekedős lány, bár gondolom ezt te is észrevetted:)

CaptainSly 2011.03.31. 00:54:45

Észre!:) Inkább táncolós és ez jól is van így.:) Apropó tánc: hiányoltalak az elmúlt napokban, minden ok?
Amúgy miből gondolod, hogy lenne esélyed?:D Önvédelmi előképzettséggel is rendelkezel?:P

Dariella 2011.03.31. 22:56:44

@CaptainSly:

Persze minden oké, csak nem volt időm. Referátumra készülődtem, meg fáradt voltam, de most a szünetben feltöltődök és nincs megállás:) Oh én mindennel rendelkezem:) Hoppá:) Amúgy, hogy vagy?:)

CaptainSly 2011.04.01. 00:37:33

Khmm, szóval mellbedobással akarsz győzni? Cseles.:D
Köszönöm kérdésed, jól vagyok én is:) Jó fáradtan...:P De ezen a szünet csak rontani fog.XD No dehát úgy szép az élet, ha zajlik.:)
süti beállítások módosítása