Tavaszi szél

2011.03.25. 21:53

…és felkeltünk 3:15kor. Aztán úgy voltunk vele alszunk még. Végül negyed 5kor másztunk ki az ágyból. Gyorsan lefürödtünk. Míg ő készülődött én megcsináltam a dizájnos reggeliét, ahogy az lenni szokott az asszonynál;) Kicsit összekaptunk reggel a rózsafüzér miatt. Érdekes módon szétjött a zárt laptopomon. Próbálta megcsinálni, de nem sok sikerrel, ezen felidegesítette magát, én próbáltam nyugtatni, és mondani, hagyja az egészet, majd megcsinálja vagy veszek másikat. Ő pedig szépen ledorombolt. Persze annyira nem emelte fel a hangját, de azért rosszul esett. Utána meg láttam, hogy Gerti ágyán próbálja javítgatni, én figyeltem a mozdulatait, láttam rajta, hogy tiszta ideg, végül sikeresen feltette az i-re a pontot. Idegből szépen elhajította. Több se kellett nekem, tüntetőlegesen kivonultam a konyhába a kancsóval. Legszívesebben ledobtam volna a fölre, hogy széttörjön és hatalmas hangot csapjon. Próbált bújni, és bocsánatot kérni, de annyi minden kavargott a fejemben, hogy nem is válaszoltam szinte semmit. Kérdés: „Idegből engem is így dob majd?” Ez járt a fejemben, bár tudom, hogy nem tenné meg, de én vettem neki, és valamilyen szinten benne vagyok a láncba, szóval engem is „dobott”. Gyors összepakoltam a cuccaimat, majd kisétáltunk a végre. Persze kibékültünk, és megbeszéltük, úgy, ahogy azt szoktuk:)

Mikor odaértünk már bent állt a buszom. Ő berakta a csomagom, majd a sofőrnek eleget téve, mint végig utazó feltolakodtam a buszra. Volt ott egy csaj, aki bevágott elém és elkezdett hepciáskodni, hogy mit tolakszok, figyeljek már oda. Tartottam a szám, de nem sok kellett volna, hogy visszapofázzak neki. Valami kísérővel ment Egerbe 8 diák. 90%-os jegyet vettek. Nem nézem fogyatékosnak őket, szóval hátrányos helyzetűek lehetnek. Bár az út során végigmérve őket elég pénzesen vannak felpakolva (ruha, telefon, táska). Szóval nem értem hova a 90% -.-’ De itt még nincs vége. Megvettem a jegyem, és a szokásos helyemre akartam ülni. A sofőr mögötti harmadik sorba, mikor lepakoltam hátulról megjelent ugyanaz a csaj: „Bocsi, ez foglalt.” Ugyanazzal a lekezelő hangnemmel. Mondom magamban ’nyád! Szóval beültem a hatodik sorba, a hátsó hajtó mellé. Úgy felidegesítettek korán reggel. Tényleg nem sok kellett, hogy visszaszóljak, vagy megtépjem. Az út elején nem hallgattam zenét ezért hallgathattam őket. Ki kapott málna díjat és, hogy Justin Bieber milyen % arányban van egy mostani szavazás alapján. Én nem tudom, hogy miért utálják ezt a kölyköt. De hazamegyek rákeresek pár számára, hátha én is csatlakozom a „Gyűlöljük együtt Biebert!” csoporthoz:)

A buszon mellém ült egy lány, aki leszállásnál további jó utazást kívánt. Nem tudom, miért tette, talán mert néztem miközben szedi össze a cuccait. Mindenesetre jól esett, megköszöntem és elbúcsúztam:)

ÉS MA LÁTTAM GYÓLYÁT! Tavasz hírnöke. Jippy. Most már madárilag is itt van:) Miközben utaztam néztem ki a fejemből, ahogy szoktam, és észrevettem, hogy gyönyörű zöldben virít a föld. Megjelent a friss, üde, tavaszi fű! Kezdem megszeretni a zöldet. Exem kifejezetten utálta, és megszabta, ha vele vagyok ne is vegyek fel ilyen színű felsőt. Jah azt nem is mondtam, miközben készülődtem tegnap volt, hogy kiültem a teraszra az albiban. És sajnos nem csak Napocska van, meleg és zöld fű, hanem fekete-sárga csíkos állatkák is. Történetesen ők a fullánkosok. Darázs, méhecske, sötétebb színben dongó. Istenem, hogy utálom őket. ÁÁÁ, ezt utálom a nyárban, csak ezt az egyet! Lenne 50°C nem érdekelne, csak darazsak ne lennének. Sokan mondják, hogy ne féljek tőlük, ha megkörnyékez, majd elmegy. Persze és ki az, aki mozdulatlan bír lenni miközben egy darázs körülötte köröz? Én folyamatosan követem az útját a szememmel, sőt rosszabb esetben sikítok, és toporzékolok is. Igen ezt csinálom, mert rühellem őket. Bár a mézet szeretem, de nem lennék méhész. Mihi (=wowos haver) az, és mondta, hogy kapott már pár csípést, de én nem bírnám. Ilyenkor hálóba kéne élni az életem:)

Beértem Eger, és apa ott volt! Fura általában fél óra órát várok rá:) Az előttem ülő csaj a kis csapathoz tartozott, de voltam olyan kedves, hogy a leesett fülesét visszaadtam. Persze kedvesen megköszönte. Vettem pizzás fornettit, mert reggel óta nem ettem semmi, így egyenesen közeledem a gyomorfekély felé-.-’ Hazafele kaptam az észt apámtól, ahogy az lenni szokott. Lassan utálok hazajárni, mert ilyenkor mindig megkörnyékeznek a gondok. Nem, mintha nem lenne elég az egyetemen. Legyen itthon is! Apa vett sajtaltöltöttet meg krumplit, szóval gyorsba azt sütöttem ki. Aztán végignéztem FB, mert már szerda óta nem voltam fent. Aztán rátaláltam a Szerencsekerék 100. majd 1000. adására. Még halványan emlékszem rá:) Délután sikerült bealudnom, de olyan szinten, hogy arra se keltem fel, hogy anyám hazajött.

FB-n láttam, hogy Gertinek sikerült felébrednie és eljutnia Pestre:) Mondta, hogy ébresszem fel, de ez a nő! Csikiztem, tapostam már rajta, harapdáltam és semmi. Kiráztam a belét is és alszik tovább! Basszus én első rázásra felriadtam volna.  

Hm. Nagyon fáj a derekam, szerintem sikerült a délutáni alváskor elaludnom vagy nem tudom. Jó, földön aludtam, ami kiváltképp egészséged, de nekem most nagyon fáj!! Uracskám is aludt délután, sőt még este is. Olyan negyed 8kor felhívtam, de kinyomott, majd megkértem öccsét, hogy rázza fel, de neki se sikerült. Szóval hagytam aludni, aztán fél 10kor megint hívtam. Beszéltünk, de ahh bejött anyám és le kellett tennem. Utálom, hogy itthon mindig ügyfeles telefonként kell kezelnem. Mert különben hallgathatnám a monológos szöveget apáméktól, meg nézhetném a szemforgatásukat.

Este néztem Jóban Rosszban-t. Nagyon eltúlozzák már ezt a sorozatot, de legalább addig is kikapcsolódok:) Április 4-től dupla dózis. Pont itthon leszek szüneten, szal megvan az esti programom. A délutáni meg kemény tanulás lesz:)

Megnéztem az e-mailjeim és volt köztük egy YouTube-os is. Valaki írt az accomhoz. Egy srác volt, aki megköszönte, hogy ilyen lelkesítő videókat osztottam meg. Sztem nem, de ő dolga:) Másokhoz is írt, ahogy láttam. Meghallgattam Biebert. Nem is annyira gáz, máris beleszerettem egy számába:) Uracskám jól kidőlt. Fel se kelt már, szóval vele csak holnap beszélek. Nah de én is ágyba vonulok, mert már nagyon fáradt vagyok:(

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr632771992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása