Happy day

2011.04.21. 17:37

Hű. Ébredés. Mit mondjak nem jött össze:) Kb. háromnegyed órába telt, míg kilökött magából az ágy. Kinéztem albérlet teraszára. Meg akartam kérdezni Teáéktól, hogy milyen idő van, erre kit látnak szemeim? Hát az Uram pont akkor nézett fel. Integettünk. Beengedtem. Megvolt a szokásos összeborulás. Bár a tegnapi nap miatt nem volt túl érzelem dús, de hát nah:)

Délbe bementem suliba. Hú nagyon jó kedvem volt. Sokan szerintem hülyének is néztek, de nem baj. Táncoltam, dobáltam magam:) Hangosan nevettem. Mindenhez volt megjegyzésem az órán. Tyűűű. Első óra. Nagyon jó volt:) Imádom a tanárt. Második óra is jó volt. Kb. fél órát, ha tanultunk többit megint csak elbeszélgettük. Mesélt a balatoni nyaralásáról, és a fizetéséről, meg, hogy hogy működik az egész rendszer. Imádom a tanárt:)

Suli után gyorsan hazasiettem, és berontottam a szobába. Nah szép Uram elaludt, de amilyen gonosz voltam felkeltettem:) Aztán összedobtuk a husikát, majd elmentünk sétálni. Vettünk kiflicskét meg ettünk fagyit is. Jajj imádom a mekis fagyikat:) Szép lassan hazasétáltunk és megcsináltuk a finomságot magunknak. Néztünk egy nyuszis filmet. Valami mostani mese, ha jól tudom.Nem volt rossz:)

Este kicsit beetettük egyik közös barátunkat. Jajj igen vicces volt:) Szegényt, úgy sajnáltam. Jajj azt nem is írtam, hogy boltba menet találkoztunk Dáviddal. Nah ez vicces volt. A Tik-nél láttam kifordulni. Mondtam Szabinak, hogy talán ő az, ezért szedjük a lábunkat. Aztán mikor a közelébe voltunk szinte csak 2-3 lépésre lemondtam róla, mondván nem ő az. DE Ő VOLT:) Jááááj annyira jó, hogy megismerkedtek, mert nagyon szeretem a Dávidot:) Nah most olyan éjfél van. Megyek alukálni, mert reggel korán kelünk. Együtt megyünk a busszal. Éljen éljen:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr522848036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása