Őrületes

2011.03.28. 21:38

Sikerült még fél egy előtt elaludnom, ami nagyon nagy szó nálam:) És felkeltem 9:20kor, ami megint csak jó! Fürdő, öltözés, kaja, indulás. Odaértem időben, még várni is kellett a tanárra. Óra után leültünk Tamással átnézni a latin szavakat. Megérkezett Podma (=évfolyamtárs), Lehel és Zsolti is. Nagy öleléssel köszöntöttem mindhármat, mert én úgy szeretek ölelkezni. Szerintem ez is egyfajta szeretetkifejezés:) 

Hmm írás közben folyamatosan a körmömet nézem:) Pirosra festettem ki, olyan igazi Ferrari pirosra;) És jól sikerült, csak kár, hogy megint lerágcsáltam pár körmöm-.-' De nem baj megnő hétvégéig, aztán gyönyörködhetek benne:)

Délután csináltam megint finom halacskát majorannás rizzsel. Jól sikerült. Ebédnél kétszer is ettem belőle, aztán este filmnézés közben betoltam a maradékot. A rizst meg eltettem holnapra. Jó lesz majd az otthonról hozott husikához:) Ma sok teácskát ittam. Egy citromosat és vagy 4 Earl Grey-eset:) Imádom az Earl Grey-t, mint a Mary and Maxban a kislány, annyi különbséggel, hogy az én apukám nem tea gyárban dolgozik, és nem Earl Grey nevű férfit akarok férjül:) Kicsit szét voltam ma esve. Beszéltem Norbival (= wowos haver), akinek elújságoltam az otthoni dolgokat. Kicsit részletesebben, mint amit itt megemlítek. Nah azon sikerült felhúznom magam. Meg vásárlás közben láttam egy fekete madárkát narancssárga csőrrel. Hasonló ahhoz, amit exem küldött anno, hogy az ő barátjának ilyene van. Persze hazugság volt - mi más is lehetett volna? - mint minden amit mondott. Ez elindított egy folyamatot az agyamban, mint egy láncreakció jutottak eszembe a hazugságai, megtévesztései. az őrület határán éreztem magam. Olyan volt, mintha valami el akarná borítani az agyam. Meg akar telepedni rajta, és irányítani. Nem akarok megőrülni:S Nyomja a kis kobakom:( Felejteni akarok:( De miért üldöz? Miért nem tudom elengedni, mikor annyi remek ember van mellettem, és segít! Valamit mindig meglátok, meghallok, ami rá emlékeztet. Egy tárgyáról sem jut eszembe. A mamájáéktól kapott nyuszi van az albérletemben az ágyamon. A szüleitől kapott mikulás lóg a lámpámon az albimba. Otthon a tőle kapott plüssökkel alszom, de ezek nem befolyásolnak. Még a képei sem. (Vagy tudat alatt mégis?) De a hazug mondatai, amivel több mint másfél évig szédített azok még most is bennem vannak. Elvégre azokra építettem valamit. Kicsit magamat is, és ez most kimozdult. Ezeket kéne elfelejteni, és elölről kezdeni, de úgy érzem ez nekem nem megy:( Felsőbb segítségért kell folyamodnom.

Délután történt egy nagyon jó dolog:) Kint voltam a konyhában és néztem Gertit, ahogy összeüt egy finomságot. Gyorsan megtanultam a receptet. Elvégre nem is annyira bonyolult:) Megkínált belőle, és nagyon finom volt:) Evés közben néztük a Gossip Girl-t. Jó sorozatnak néz ki. A szünetbe igyekszem majd megnézni mind a 4 évadját. Persze közben szorgalmasan olvasni fogok:) Mert hát ugye kell azt is.

Este megnéztem az Álomháború (Sucker Punch) c. filmet. Hááááát mesélek róla kicsit később, de előtte!!! HAS IZMOZTAM! Igen jól olvassátok:) Gertivel leültünk a lapitopi elé és Rubint Rékára tornáztunk. Ahh és máris érzem, hogy holnap olyan izomlázam lesz, hogy húha! Ami persze jó, nyárra ki kell gyúrnom magam, hogy ne törpüljek el barátom mellett. Meg hát meg kell védeni ilyen kis r*b*nc 1 r*b*nc 2-től:)

Nem mentem táncra, mert belegondoltam abba, hogy egyedül kell hazamászni, és hát cseppet sem vagyok híve a "járjunk egyedül az utcán, hátha megtámad valaki az éjszaka közepén" dolognak. Szóval kihagytam és inkább otthon ültem:)

Nézzük a filmet. Nem vagyok egy nagy kritikus inkább csak a saját tapasztalatomat osztanám meg. Bár nem lenne okom kritikára, mert fele ilyen "jó" filmet nem tudnék összerakni, de hát szabad véleménnyel élhetek:) Bemutató alapján kicsit megijedtem, hogy miként teszik össze a sárkányokat a robotokkal. Meg a japán anime beütés is fájt kicsit:) Eleje olyan szokványos, unalmas mindjárt elkapcsolok rész. Aztán elindul a tárgyalás része. Kicsit zavaros, mert egy képnél átugrik az egész, amit igazán a végén értünk meg. De kezdjük a közepén:) A lányt eladták kurtizánnak. Ott megismerkedik pár lánnyal. A főnöke táncra kényszeríti, ami olyan hatással van a csajra, hogy álomvilágba kerül. Ott megkapja a szükséges útravalót. Mit lopjon el, hogy kijusson a "börtönből". Első álom kép: még egyedül van. Találkozik egy vezetővel, aki megosztja vele a 4 tárgy nevét, majd fegyvereket ad neki. Megjelenik 3 szörny. Nah első érdekes dolog. Szörny ellöki a csajt, aki átszáguld egy méter vastag falon, repül vagy 4 métert és túléli! Jó persze álom bármi megtörténhet. Talán ennek köszönhető az is, hogy hirtelen tudja, hogy kell használni a japán szamurájkardot. Oké vége leküzdötte őket. Vége a táncának visszajut az "életbe". Szerez  maga mellé pár csajt a clubból, és közösen próbálják megszerezni a tárgyakat. Első tárgy a térkép, amit egy I. világháborús táborból kell ellopniuk. A csaj az életben megint táncol, míg álmában mind az öten harcolnak. Nah hát itt egy baromi érdekes dolog van. Főhősnél van egy kézifegyver, amivel lelő egy I. világháborúban használt Rumpler C.I. típusú repülőgépet. Hát ez tényleg nagyon érdekes. Sztem nem szállt annyira alacsonyan, hogy egy ilyen fegyverrel szétlője a gépet. Nah mindegy. Álom álom. Másodiknál a tűzet kell ellopni. Nah ezen nevettem a legnagyobbat:) Meg kell ölniük egy kis sárkányt, és a torkából kiszedni két követ, ami hatalmas tüzet csinál. Persze, hogy bonyolítsuk a dolgokat várostrom van, és anyuci is felébred. Mai lőfegyverekkel szétlövik a kardot csattogtató lovagokat, sőt anyucit is elintézik. Csak az a gáz, hogy a főszereplő a kardot kb 10 centire, ha betolja  a sárkány fejébe. És ettől meghal-.-' Harmadik tárgyuk a kés, amit a konyhástól akarnak ellopni. El is kezdődik minden. Megy az elterelő tánc, az álomba lépés. Itt kicsit fordul a kocka megszakad a művelet és izgalmasabbá kezd válni a dolog. Meghal az egyik csaj, a főnök rájön az egészre, aki megöl még kettőt. Így az öt fős csapatból, már csak ketten maradnak. Az egyiket bezárják a másik meg ellopj a kulcsot a főnöktől. Kiszabadítja a csajt, majd elindulnak a kijárat felé. A végén kiderül, hogy csak egyikük mehet. 4 tárgy + egy válasz. A főszereplő a válasz. Ő feláldozza magát, így a másik elmenekülhet haza új életet kezdeni. Következő kép az elejére visz minket. Oda, ahol ugrott. Az egész tényleg csak egy álom volt. Nem akarom lelőni a végpoénját, de azt tudom mondani, hogy moziba kell megnézni, és nagyon max csak egyszer:) Halálian unalmas az egész film, de a vége az kiérdemel egy tízes skálán nyolcast. Szerintem legalábbis:) Nálam a vége mentette meg a filmet. Komolyan! Ott értelmet nyer minden, és kb. az "Úristen, nem is gondoltam volna" szöveg jutott eszembe.

Nah de fél kettőt mutat az óra szóval megyek is aludni. Puszi:) És remélem nem szegtem senki kedvét a filmtől:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr252780811

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - A FEHÉR TEA CSÖNDJE 2011.03.31. 09:36:02

A farsang negyedikes kislányom általános iskolájában is nagyszabású esemény volt – ezt, úgy látszik, nem kezdi ki az idő, a kormányzati politika, még a gazdasági válság sem. Hogy miért szeretnek a gyerekek jelmezbe bújni és valami másnak mutatkoz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainSly 2011.04.01. 10:16:38

Sajnálom, ha csak ez tartott vissza a tánctól. Annyi kedves fiatalember közül biztos (és a biztos, az most halálbiztos - vajon miért:P) van legalább egy, aki úgy gondolja, hogy a csinos fiatal lányok meg ne mászkáljanak egyedül a sötét utcán.:) Mondjuk annak a fiatalembernek pont tovább kellett maradnia a TTKs bál próbája miatt, így kivételesen elnézhető a dolog.:)
Amúgy az Álomháború tényleg jó film, de valóban nem árt némi háttérinformációt felszedni, mielőtt nekiül az ember. Ráadásul a látvány miatt tényleg moziköteles darab. Én is csak azért nem láttam még, mert eddig még nem tudtam senkit rá elcsábítani.:) Legfeljebb megnézem egyedül, de akkor a kedvenc részem marad ki, a film utáni vélemény- és nézőpontcsere.:P Dehát ez a jó a skizofréniában, akkor is van kivel vitatkozni, ha éppen nincs.:D
Meg pedig ne őrülj, de ha mégis sikerül, akkor a zártosztályon találkozunk.:) (ahogy Hofi mondta: Zárt osztály, ja. Én zártam be, hogy az a sok hülye onnan kintről ne tudjon bejönni.XD)

CaptainSly 2011.04.01. 23:46:40

Személyes vélemény (férfi szemmel):
Megnéztem a filmet és nagyon bejött.:D Imádom az ehhez hasonló, szürrealista álomvilág ábrázolásokat, a keresztül-kasul utalgatásokat, a kreativitást, amivel a valós eseményeket kiszínezi (mert a látvány valóban álom, de valódi cselekményeket takar). Megnézése elött nem árt kicsit tájékozódni, "spoilerezni", mert ennek hiányában csak sokadik megnézésre áll össze a sztori és adja azt, amit a készítők akartak. Azt meg komolyan nem értem, hogy egy WOWon edzett ember hogy tud leakadni egy álombeli sárkány szamurájpengével történő lobotomizálásán.:P Akciódús, pörgős mese, némileg hatásvadász szereplőkkel, de összességében elég korrekt mondanivalóval. A látvány pazar, nem bántam meg, hogy kiadtam a mozijegyre a pénzt és itthon még jó párszor meg fogom nézni, az tuti.

Dariella 2011.04.05. 23:29:44

@CaptainSly:
Hát wow mellett nagyban vágom a fantasy dolgokat is, és 10 cm-re beszúrni a fejébe nem éppen elég....meg nem is oda kell, de hát film ott minden megtörténhet:)
süti beállítások módosítása