6

2011.05.06. 23:13

Fél 1kor keltem. Hát nem sokat aludtam, elvégre hajnali 5kor feküdtem:( Ma voltam boltba vettem ezt-azt. Csináltam francia melegszendvicset. Ahh de régen ettem már. Finom volt:) Egész nap a dolgozathoz válogattam a szöveget. Egyesével vissza kellett keresnem, hogy melyik könyvbe volt, mert hát ugye hivatkozást kell írni:) De meg lett olyan 3 óra alatt:) Este néztem duettet, meg ahh megnéztem a vámpírnaplókat is. Jajj annyira szomorú volt a vége, hogy elsírtam magam, de nem csak én, még Gerti is:( Laurához megjött a barátkája. Szóval happy van.

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr322883751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása