Jelentem sikerült 5kor ágyba kerülnöm. De délben már talpon is voltam. Gyors FB, MSN aztán pakolás, evés, utazás. Tyűűű jó hosszú út volt. Szolnokig tökre jó kedvem volt, majd teljesen elromlott. Onnantól a 2 és fél órát végigsírtam. Sőt ha a hetet vesszük, talán két olyan nap volt, amin nem sírtam. De lehet az a 2 csak 1? Nem tudom, már nem emlékszem. Kicsit összefolynak a napok:) Úgy érzem tele vagyok. Vagy éppen teljesen üres. Attól függ honnan nézzük. Lelkileg teljesen összeomolva az biztos. De nem gond talpra állunk, mint máskor. Csak msot úgy érzem kicsit nehezebb lesz, de legalább most van mellettem egy társ, aki támogat, és sok-sok jó barát:)

Beértem Szeged. Jött Ádám és Tamás is. Majd útközben találkoztunk Zsozsóval. Háhá Laki megverte Kécskét 1-0-ra:) Éljen éljen:) Kécske...húú most nem túl jó gondolat jutott eszembe. Nah de mindegy is. Buszon nagyon szomorú voltam, de mikor leszálltam felvettem az álarcot. "Nem vagyok szomorú, én jó kedvű vagyok kérem szépen, csak rosszul lát." Persze a mosolyok mögött semmi érdemleges öröm nincs ilyenkor.

Utazás során láttam 3 gólyát. Végre tényleg tavasz van! Jajj de jó. Az orrom még nem sokat javult, sőt most teljesen ki van sebesedve. És már fáj a törölgetés is:( Remélem hamar kigyógyulok ebből. Bár a hetet végignézve ebből a szemszögből. Nem sokat ittam. Ma megittam kb fél litert a buszon, de ahh otthon max 3 vagy 4 litert ha megittam a hét alatt! Ami valljuk be nem éppen egészséges. De a mai nap éreztem, ahogy kiszárad a szám, a torkom. Az ajkaim összetapadnak, kicserepesednek és megduzzad a nyelvem. Ráadásul ébredés óta fura ízt érzek a számban. Szerintem csak a betegség miatt.

Nah éjfél múlt. Szerintem ideje nyugtatni a pici fejemet. Megyek és álomba ringatom magam:) Aztán 7:30kor ébredés...Jajj de keveset alszom:( Nem baj szakosodás!!! És korlátozott helyféréssel. Muszáj felkelni!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr52815839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása