Rázós kezdet

2011.04.18. 14:23

Hát kiderült, hogy az ébredéssel nem csak nekem vannak problémáim. Szegény Uram is ágyhoz kötött tud lenni reggelente:) A tervezett 6:15ös busz helyett a 45-össel mentünk be, de sikerült elérni a csatlakozást, még így is. Jajj de akkor minek kellett olyan korán felkelni?:(

Buszon ülve gondolkodtam magamon, meg úgy mindenen. Elég sok dologra jöttem rá, de valahogy nem érzem túl elhatározottnak magam ahhoz, hogy véghez is vigyem. Kicsit lusta vagyok, ha gép van a közelemben:) Leszállás után hazabattyogtam. Itthon leültem, filmet néztem. Kaját csináltam. Aztán elérkezett a táncórai idő. Elindultam.

Az óra nagyon jó volt. Sokat nevettem, és találkoztam mindkét Dáviddal. Lassan kezd összeállni a fejemben a tangó lépés is. A foxtrott már elég jól ment. Főleg mikor a lánnyal táncoltam:) A nevét nem tudom, de iszonyatosan imádom:) Töri szakra akar jönni. Remélem felveszik, és lesz pár közös óránk:) És azt is remélem engem is felvesznek vallásra:) Tánc után siettem haza, ahogy csak a lábam bírta. Sajnos a felfázásom nem a szokásos apróság. Kicsit komolyabbá vált. Gyorsan le is dobtam 1 liter kamilla teát. Aztán befeküdtem sorozatot nézni, hogy eltereljem a figyelmem. Sikerült is valamennyire. Bár a felfázásom újabb szakaszba lépett. Remélem másnap semmi komolyabb nem lesz velem. Elvégre nem akarok megint egy hónapig szenvedni az üggyel. Csak azt nem értem miért fázok fel ilyen gyakran. Nem iszok eleget, nem táplálkozok rendesen? Nem szedek c-vitamint és semmilyen egyéb étrend-kiegészítőt? Vagy egyszerűen csak lelki okok miatt? Ha igen, akkor micsoda?:(

Hú végig is néztem a Pletykafészek első évadát. Jön a második, ami Gerti szerint a legjobb, hát nagyon kíváncsi vagyok rá, de már hajnali 4 van szóval ideje aludni. Puszi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr492839603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása