Új kezdet

2011.03.07. 23:59

Az ébredéssel, megint csak gondok voltak, de ez most annyira nem tud érdekelni, hisz az első dolog, amit megláttam, hogy süt a NAP!! Bár kint fújt a szél, de eltűntek a hajnali hómaradványok, és ez annyira jó!!!

Ébredés után elmentem a boltba, ahol minden, amit venni akartam le volt értékelve. Hát igazán az én napomnak indult, és szerencsére folytatódott is:) Sütöttem párizsit, és a tegnapi hússal és kukoricás rizzsel elfogyasztottam.

Délután elindultunk Ádámmal tánc órára. Jó volt nagyon. Átvettük az eddig tanult táncokat, és megtanultuk a bécsinek egy másik fordulásos tánclépését, így már el tudjuk táncolni a bal fordulóst és a jobb fordulóst is. Bár nekem annyira nem ment, sose táncoltam még ilyet. Mondjuk a többit se, de annyira idegesített, hogy ez a mindenki által ismert szalagavatón agyonkoptatott táncot nem tudom elsajátítani, majdnem vergődtem a parkett közepén. Pedig annyira jó volt a zene, vitt volna meg minden, de valahogy a lépés nem jött össze. Nem baj talán majd legközelebb:) Próba után végül maradtam órán. Beállítottak megint körmagyarra. Húúú vicces volt, de élveztem. Lassan kezd össze állni az agyamban a lépésanyag. Mondta Gyuri (=oktató), hogy a Hip-Hop-ot is tanuljam majd meg. Nem tudom, de jó lenne, ha egyszer azt mondanák koreografáljak egy modern tánc darabot:) Nah de ne szálljunk ilyen messzire, egyenlőre az is elég, hogy a tanár megjegyezte, hogy gyorsan tanulok:) Az óra végeztével Ákos (=táncos) adott minden lánynak egy csokit, mert ugyebár holnap nőnap, és ezzel kedveskedett a szebbik nemnek. Nagyon édes volt tőle:) Vittem magammal fényképezőgépet, ahogy azt tegnap megírtam. Sikerült is pár jó képet csinálni. Legalábbis szerintem:)

Hazaértem beszéltem Szabimmal. Kicsit retroztam, hallgattam csomó 90-es számot. Kitomboltam magam, majd elmentem fürdeni. A mai nap befejezésétől már csak két dolog választ el, hogy kipipáljam a bélogom (direkt írtam így, ugyanis első említésnél félrenyomtam a billentyűzetet, azóta barátommal már csak így emlegetjük) és, hogy aludni térjek. Nah az egyik meg is van, most jöhet a szunya:) Jó éjt!

Gondoltam felrakok egy képet a maiak közül, valahogy nekem ez tetszik a legjobban:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr812720402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainSly 2011.03.14. 00:15:13

Annyit had jegyezzek meg, hogy a "mindenki által ismert szalagavatón agyonkoptatott tánc" balrakeringő lépését csak kevesen ismerik és a szalagavatókon - pont a bonyolultsága és természetellenessége miatt - szinte sose tanítják. Így ne törjön le, ha elsőre nem megy. Gondolj arra, hogy legalább marad valami kihívás a keringőben, s így nem tudod olyan hamar megunni a folyamatos egysíkú jobbra forgást.:)

Dariella 2011.03.14. 00:23:09

@CaptainSly:

Én a saját tapasztalatom alapján tettem rá a jelzőt, mivel minden ismerősöm, aki szalagavatón keringőzött azt tanulta:) De szívesen venném oktatói készséged, hogy magasabb szintekre törjek:)
süti beállítások módosítása