Röviden hosszú

2011.04.20. 15:06

Hm. Hajnali fekvésemnek köszönhetően kicsit nehéz volt kimászni az ágyból, de csak sikerült:) Besétáltunk órára a srácokkal, és végigültük a másfél órát. Aztán visszasétáltunk a főépülethez. Ők bementek órára én meg szaladtam a könyvtárba. Visszavittem a könyveket, meg hoztam ki egy újat.

Szaladgálás után még egy kicsit szaladgálni volt kedvem. Nah jó persze nem, de elsétáltam messze messze Sparba, ahol nem találtam halat, majd a közelibe is, ahol szintén nem volt. Szóval halas kaja kilőve Uracskámnak:) Jah és ma irtó meleg volt délután. Annyira jó, hogy itt a tavasz. Vagy nevezzük nyárnak? Elvégre szinte alig van átmenet. "..végre itt a nyár, és meleg az idő.."

Gyorsan összedobtam magamnak egy kis kaját aztán leültem sorozatot nézni. Közben másoltam a füzeteket, amit Ádámtól kaptam:) Jó ez így. Két legyet egy csapásra:)

Egy körül jár már az idő. A kedvem nem éppen túl rózsás. Kicsit nehéz estém volt:( Megyek alukálni, mert korán kell felkelnem. Remélem azért jól indul:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr712842552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása