IGEN! Ma sikerült felébredni, bár a tervezett negyed 8 helyett fél 8 lett, de elkészültem, ettem is meg minden. 50-re kint voltam a boltnál, be is értem órára. (Jah mondanom sem kell, hogy nem sikerült a korai fekvés. Szintén csak hajnali 2 körül tértem az ágyba.) Tanár késett is. Nah nem baj kedvesen megjegyezte, hogy meggyógyultam. Igen valóban, most már ki tudok kelni az ágyból:) Második órámat halálra untam, különösebben nem is térek ki rá, jót facebookoztam rajta. Harmadik órám végén 10 percre sikerült bealudnom. Hát igen ez a koránkelés:) Szünetben hazajöttem ettem, és beszélgettem Dévvel (=nagyon jó barát). Kicsit össze is vesztem vele, de nem lényeg. Úgyis megbékélünk. Bementem utolsó órámra. Tök frissen belibbentem:) A kijövetellel viszont gondok voltak, mint akinek leszívták az agyát. Húúú pedig nem is volt olyan nehéz az anyag. Frank Birodalom szétesése. Ugyan már:) Nah a lényeg órám után találkoztam Ádámmal és elmentünk táncórára. Jájj de szupi volt. Dáviddal (=táncos) csomót hülyültem. Egyszerűen imádom:) A gyakszi után maradtunk megnézni a zászlóforgatást, hát nem mondom, hogy könnyű, de ha betanulják, és egyszerre fog menni, akkor nagyon jó lesz. Meg alatta a dobpergés, nagyon izgi:) Bár nem nagyon serénykedtem a zászlóval a háttérben, nehogy bevonjon a Gyuri (=oktató) a táncba, de szívesen megtanulnám:)

Jajj azt nem is említettem, hogy táncra menet a téren láttunk Ádival egy ősz hajú bácsit. Olyan Einstein kinézete volt. Elsétáltunk mellette, és könnybe lábadt a szemem, annyira édes volt. Majd meg zabáltam. Legszívesebben odaszaladtam volna hozzá, és megöleltem volna:) Szegény már épp, hogy csak csoszogott a kis csokornyakkendős barna kockás öltönyében.

Nah hazaérve rögtön beültem gép elé. Beszélgettem urammal, és pótoltam az elmaradt órákat. Aztán percekig áztattam magam a zuhany alatt:) Gyorsan megkajáltam, majd tevékenykedtem kicsit Youtube-on.

Jaj fél 3 van, és nem bírok magammal. Jön uracskám, és már alig várom. Nah, de, hogy kipihent legyek (már amennyire szoktam) megyek is aludni!

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr472726648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainSly 2011.03.23. 15:22:51

Köszönöm.:)
Amúgy látnád a nagyokat, akik már évek óta zászlóznak, na ők tényleg jók. Ezt a műfajt (és részemről inkább a vele járó fellépéseket) is lehet szeretni. Egyszer majd hallgasd meg a dobsort is.:)
süti beállítások módosítása