Hosszú ünnep 2

2011.03.13. 20:01

Olyan dél körül keltett anyukám, hogy menjünk fel a városba bevásárolni. Gyorsan elkészültem, majd elindultunk. Vasárnap miatt nem sok bolt volt nyitva, de így is találtam egy két cuccot magamnak. Bár fájt a szívem egy felsőért, ami kicsi volt rám, de belegondolva a nadrágomat is a gyerekosztályon vettem:) Nem tudom, hogy kikre méretezik manapság, de még vágatnom is kell belőle, mert hosszú:) Mindegy holnap még úgyis megyek fel vásárolni, szétnézek még más boltban is. Hátha találok hasonló felsőt:) Ruhaválogatás után bementünk a Tescoba, ahova később apa is megérkezett. Kiváltottunk pár dolgot a gyógyszertárban, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy találkoztam Szabival (=volt osztálytársam). Még mindig elevenen él bennem, ahogy a meglepődéstől elfúló hangon a nevemen szólít:) Jó volt látni őt, de nem sok mindenről tudtunk beszélgetni, csak felszínes témákat érintettünk. Néha kínos csend ült körénk. De ez nem meglepő, elvégre már 10 éve nem találkoztam vele, sőt januártól találtunk egymásra. Szóval olyan 5 éve nem is tudtam róla semmit, ezért nem lep meg, hogy nem nagyon volt közös témánk. Szerintem mindketten elmerültünk az emlékek között. Istenem így visszagondolva mennyit játszottam vele általánosban. Sose fogom elfelejteni:)

Hazatérés közben befutottunk nagybátyámékhoz. Felhozták a tegnapi felvitel dolgot. Nem sok hiányzott, ahhoz, hogy felemeljem a hangom, és rájuk zúdítsam minden haragomat, de végül mérsékeltem magam. Hitem szerint előbb utóbb mindenki megkapja a maga büntetését, és nekünk sértetteknek, csak ki kell várni:) Ezzel most nem prédikálni akarok, mindenkinek szíve joga eldönteni, mit hogyan képzel el az életben. Én ezt az álláspontot osztom:)

Uramnak sikerült felkelnie 12 és fél óra alvás után. Végre!:) Beszélgettünk kicsit MSN-en, majd átment haverjához. Míg hiányában szenvedtem rongyosra hallgattam egy régi, kedvenc számomat Jennifer Lopeztől. Közben fel-fel sejlett egy két mondata, amitől nem voltam túl jó kedvemben, de nincs mit tenni el kellett viselni:) Bánatomban ismét a konyhában kötöttem ki. Tejberizst főztem:) Finom lett, csináltam még mellé fahájas kakaót, mert úgy finomabb. Azért érdekes, hogy tudok újat mutatni anyámnak a konyhában. Sose hallott a fahéjas-kakaóról:) Fahéj más szemszögből: tegnap tettem a kis párologtatóba fahéjat, és alá raktam egy teamécsest. Pár perc alatt bejárta a szobát az illata. Nagyon finom volt:)

Hát igen. Sikerült ma is összevesznünk, majd kibékülnünk Urammal. Ez annyira megszokott nálunk, hogy kis apróságokon összekapunk, fűt-fát egymásra kiabálunk, majd jön az eltaszítasz te meg elhagysz szöveg, utána meg mindent megbeszélünk:) Ritka kapcsolat a miénk. Egyik szempontból tök őszinte, másik szempontból tök veszekedős. De hát a mondás is tartja: "Minden rosszban van valami jó, és minden jóban van valami rossz." Szóval annyira nem aggódom. Én szeretem, és egy bizonyos határig - mert annyira ragaszkodó típus vagyok - mindent megbocsátok neki.

Ma beszélgettem Kalteeval. Kicsit hosszabban, mint máskor. Beszélgettünk mindenféléről. Megosztottam vele a kétségeim, a mai rossz élményem. Rendes volt tőle meghallgatott:) Azért kicsit aggódom érte, mindig lesérül:) Nem akarok neki rosszat, de kívánom, hogy még holnap is fájjon a feje, és legalább elmegy orvosoz kivizsgáltatnia magát. Nem szeretném, ha bármi baja lenne, éppen ezért. Mert tudom, hogy ha jól érzi magát messze elkerüli a rendelőt, és ki tudja milyen következményei lesznek. (Szóval esetleg ha olvasod Kaltee tűnés az orvoshoz!;))

Megnéztem este az Alfa és Omega című mesét. Hát mit ne mondjak, nem győzött meg. Egy a farkas mióta tud szaltózni? Kettő mióta fordul vízszintesen két ugrás között 360at? Három mióta egyesítenek falkát? Neee tisztára félrevezetik a gyereket. Más mesefilm ennél százszorta jobb. Ott a Verdák. Melyik gyerek ne játszott volna beszélő autósat? Én játszottam igen igen!XD Oké ez a mese elfogadva. Volt. Szuper kutyás, szerintem tök édi volt, és abszolút tanító. Megtanít a barátság értékelésére. De ez ez...nem értem. Feladata van a csajnak, nem jöhet össze alsóbb rendűvel, elrabolják őket, hazajutnak, egymásba szeretnek, a két család egymásnak esik. Pont betoppannak, megmentenek mindenkit, és happy end. Neee ennél sokkal jobb mesét akarok!! Jah ma néztem a Hupikék Törpikék előzetest. Hát kíváncsi vagyok mi sül ki belőle. Bár én erőteljes híve vagyok a Disney hercegnő meséknek. Nah vajon miért?:) Bár a kedvencem még mindig az Oroszlánkirály 1!!! A No.1:) Nah jó nem kritizálok, amúgy se értek hozzá:) Szóval Uram otthon, és meg dőlök az ágyba, elvégre fél 6 van!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr1002736593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainSly 2011.03.23. 15:39:48

Fahájas kakaó.:D (3. bekezdés 5. sor) Ez tényleg új.:P
Alfa és Omega jó kis rajzfilm. Nem összemérhető egy Verdákkal (bár mikor a félrevezető jellegét forszíroztad, majd elkezdtél a Verdákról elmélkedni, azért néztem, hogy hova fogsz kilyukadni:P), vagy egy Fel!-el, Volt is nagy kedvenc, de én élveztem így is. Rómeó és Júlia történet gyerekszinten elmesélve, happy end a vége, a farkasanya (akitől mindkét falkavezér fél) meg hatalmas.:D Egyszernézős, de annak viszont jó.:)

Dariella 2011.03.25. 22:02:44

@CaptainSly:
Hát akkor próbáld ki. Nagyon finom:) Sőt találtam egy új receptet is. A tejberizst beteszed egy keksszel kibélelt tepsibe és megsütöd. Még nem tudom milyen lehet de biztos finom:)
süti beállítások módosítása