Május 2!

2011.05.02. 21:27

Ma nem voltam órán, mert inkább Uracskámmal töltöttem el az időt. Kicsit tanultunk is ma, ami nagy szó:) Jajj nagyon irigylem most. Érettségi szünete van:) De jó lenne megint középiskolásnak lenni. Annyival könnyebb volt:)

Kicsit rosszat álmodtam reggel, de attól eltekintve jó napom volt:) Ádámmal kikísértük Uracskám a buszhoz. Megvártuk míg elment aztán elindultunk tánc órára. Jajj hát nem tudom mi volt velem, de tökre be voltam pörögve. Táncikáltam, meg hülyültem össze-vissza. Az óra is jó hangulatban telt. Kicsit jobban ment a tangó is. Bár néha kapkodtam a lábam, de nem volt olyan rossz:) Sőt a bécsi is tök jól ment már;) Háhá és a lány bejutott töri szakra. Éljen éljen:) Szóval megvan a mi kis bandánk;) A "vizsga" is jól ment. Kérdezte tőlem a polkát, a bécsi keringőt, a körmagyart és talán a charleston-t. De ebbe nem vagyok biztos, már nem emlékszem rá:)

Óra után találkoztunk Dáviddal is. Jó volt vele beszélni, jó régen láttam már:) Beszélgetés végeztével elmentünk az Anna-kúthoz. Dávidtól kaptam is vizecskét, és ma meg is ittam. Azt mondták lúgos víz, szóval Duduval első utam odalesz:) Gyógyulgasson a szerelmem^^

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr632872805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása