SOKK a mai

2011.03.21. 07:54

Annak ellenére, hogy hajnaltájt feküdtem sikerült felkelnem negyed 10kor:) Az ágyból ugyan, csak 20kor másztam ki, de még mindig jobb, mint ha 35 lenne, ami eddigi kelési időm:) Gyorsan végeztem a fürdőszobai teendőkkel, felöltöztem, és elindultam iskolába. Először megijedtem, hogy a tanár nem említette a nevem a felsoroláskor, de a végén megkérdezte, hogy ki nem hallotta a nevét, én jelentkeztem és kedvesen rám mosolygott. Hú diktált a tanár. Olyan 4 és fél 5 és fél oldalt írhattam. Pontosan már nem emlékszem. Az óra lassan telt el. Bár az estém ment volna ilyen lassan. (Perpill jelzem másnap reggel fél 8 van!) Az óra után Ádámmal kivettük a referátumhoz való könyvet, majd befutottunk a Jate Pressbe. Kinyomtattam a latin szöveget. Hazafele bementem boltba és vettem egy gabonapelyhet. Talán még egy adagra való van még belőle;)

Hazaértem ettem paradicsomos húsgombócot, majd leültem olvasgatni. Egy óra után feladtam. Megjött a net szerelő, Tea ismerőse. Mielőtt hozzányúlt volna  gépemhez sikerült elérnem, hogy a gépem fogja a lant. Istenem okosság:) Erre a srác megszólal, ne nagyon dugdossam a lant, mert kárt tesz a routerben. Neeee, basszus, hát azért van-.-' Mindegy ő nem informatikus, de okos ő tudja, én meg buta barna vagyok. Nem nem:) Aztán mire bejött, hogy megcsinálja a gépem már rég felismerhetővé tettem a wifit is. Megcsináltam utána Laura gépét is. Ah ha ez mind hamarabb eszembe jut, akkor már tegnap tudtam volna netezni:) Nah de nem is ez a lényeg. Gyors átfutottam Face, aztán beszélgettem Uracskámmal és Dévvel. Aztán este folyamán felkeresett még Laci (=évfolyamtárs) is.

Míg Urammal fasírtban voltunk beszélgettem Dévvel. Aztán este bemásoltam neki a szöveget, amin jól felkapta a vizet, és fűt, fát rám dobált. Aztán kérte, hogy lépjek le (persze nem ilyen nyugodt hangnemben:)), de mondtam, míg nem kapok a miértre mertet ne megyek. Végül ő lépett. Ezután írtam neki egy levelet FB (=Facebook /továbbiakban/). Elmentem fürdeni, majd mikor végeztem felhívott. Nagy meglepetés volt számomra, mert nem sok jóra számítottam ezek után. Mondta, hogy majd másnap megbeszéljük, és kérte olvassam fel a levelet. Megtörtént aztán letettük. Én belemerültem a könyvolvasásba. Meg kell hagyni tényleg érdekes történet. Jobb, mint valami bestseller könyv komolyan mondom. Annyira rossz volt a Harry Potter. Unalmas, le is tudtam tenni a kezemből, de ezt. Ezt nem:) Ritka, hogy kötelező ennyire jó.

Olvasás közben hajnaltájt beszélgettem Danival (=ált. suli osztálytárs), aki szintén a saját dolgát csinálta. Aláhúzás közben az előre megszerkesztett youtube-os zenelistámat hallgattam. Sokszor elém vetült Szabim arca, teste, illata, ami nem volt zavaró, csak okozott egyfajta hiányt. Próbáltam hívni éjfél környékén, de mind a kétszer kinyomta. Aztán 1 körül hívtam még egyszer, akkor már felvette. Beszélgettünk, jött a bocsánatkérés, majd a délután mindent megbeszélünk dolog. 5kor megint felhívtam, hogy ébredezzen, mert suli. Meg persze, nehogy elaludjon, és hallja a hangomat:) Az olvasást olyan 6 körül sikerült befejezni. (Kedd van:)) Fél 7-re kész lettem a vázlattal, és el is küldtem a tanárnak. Most háromnegyed 8-at mutat, de még közel sincs vége a "napomnak". Tervezésem szerint: csinálok kaját, leírom az anyagot, ameddig bírja a testem aztán ZZZZzzz.

Lassulj idő, kérlek LASSULJ!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr52761238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása