Hát sikerült az ébredés, de elég hmm, hogy is fejezzem ki magam. Elég fullasztó volt. A torkomban egy valóságos gombóc jelent meg, amitől nyelni abszolút nem tudtam, és ami a legdurvább, hogy még köhögni se. A nyelést segítő trutyi meg se le se fel 3 órán keresztül. Szóval mondhatni fulladozóan indult a reggelem.

Egész nap GG-t néztem. Hol magamban, hol pedig Gertivel. Nagyon szeressem őt:) Este beszéltem Uracskámmal, és kicsit elővettem a képeket is, ami nem mindig jó. Elvégre a múlton felesleges rágódni, de olyan buták vagyunk mi emberek, hogy mégis ezt tesszük.

Este jó sokáig tusoltam a melegebbnél melegebb vízben. Nagyon jól esett:) És nem kellett hajnalokig fent maradnom, mert pénteken lesz vizsgajelentkezés, szóval megyek is alukálni;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr272863021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása