Bolondok Napja

2011.04.01. 10:25

Az ébredést sikerült megint egy órával eltolnom:) Szóval kapkodhattam mindennel, de meg is lett az eredménye-.-' Reggel még emlegettük a hajnali hülyeségeket Laurával, aztán nekiálltam főzni. Megfőtt a tojás és a krumplicska is. Belevagdaltam a tepsibe összeütöttem rá a tejfölt aztán be a sütő. Elmentem fürdeni. Hajmosás után kiszaladtam megnézni, hogy minden rendben van e. Oh naná, hogy minden rendben van. Kicsit oda is égett. Gyors visszakullogtam a fürdőbe befejezni magam. És szentcségeltem össze vissza, mert megkértem Teácskát, hogy nézzen rá. De hát ő b*sz*tt ránézni. Később megkértem, hogy vigyük le együtt a nagy szemetest, mert már 2 heti termék benne leledzik. És lám! Ő levitte egyedül:) Húha. Nem jelent meg a keddi beszélgetésen, akkor most próbál jópofiskodni?:) Sztem érzi, hogy baj van:)

Később megérkezett az Uracskám:) Adtam neki rakott krumplit, neki állítólag ízlett. Háááát nem tudom én nem ettem belőle. Nem voltam éhes:) Beszélgettünk, filmet néztünk, hülyéskedtünk. Este leültünk beszélgetni szemtől szembe, ahogy azt az előbbi blogocská(i)mban írtam. Főztem neki tejberizst is. Finom lett:) Folyamatosan nagy kanállal etettem, hogy fogja be a száját:) De sikerült mindent átbeszélni, amit akartunk. Lefekvés előtt még meg akartam nézni a Pletykafészek első részét, de technikai okok miatt nem tudtam, ezért úgy döntöttem, hogy befekszem Uram mellé alukálni. Nah puszi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr212795475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása