Öröm és bódoccág!

2011.04.08. 12:43

A mai éjszakám már nem volt annyira rossz. Csak párszor keltem fel kifújkálni az orrom, de mivel alig kaptam levegőt a számon keresztül lélegeztem, emiatt folyamatosan a nyálamban feküdtem:) De nem volt gond. Pzs-vel letöröltem, azt aludtam tovább. Sikerült fél 12 előtt felébrednem, és már éjszakázni se éjszakázok sokáig. Ma is 2kor már ágyban voltam!

Ébredés után kivégeztem 3 pzs-t, majd gép elé vetettem magam. A szobám rabja lettem, mert észrevettem a kinti szaladgálás során, hogy egy darázs van az előszobában. Szóval bezárkóztam a szobámba:) Végignéztem FB és még milyen jól tettem. Dani (=ált. sulis osztálytárs) említette, hogy van új rész a Vámpírnaplókból. ÁÁÁÁ gyorsan le is szedtem, és míg jött kerestem feliratot:) Nagyon jó rész volt. Hú tele akcióval, pörgéssel. Csomószor felsikoltottam. Hol egy szép jelenet miatt, hol egy "Ne, nem hiszem el. Ne már" miatt:)

Ma jó sokat beszéltem Danival. Közben nézegettem FB. Végignéztem az összes ismerőst, és akire kíváncsi voltam, annak a képeit is meglestem. Hát szörnyű, hogy mik vannak. Eddig 5 olyan osztálytársamról tudok, aki szült. Sőt az egyiknek már kettő is van. Ilyen esetekben nem mondom azt, hogy le vagyok maradva:) A másik ami kiborított, hogy volt egy középsulis osztálytársam, aki "sajnos" csak festett szőke, de belül tényleg egy hülye nő. Nem értette a matematikát, kiderült, hogy diszkalkuliás (=számolászavar), nem értette a német nyelvet ebből is kapott idővel orvosi felmentés. És a logikája se volt valami nagy szám. Egyedül cigizni tudott, meg más alá feküdni. Megcsalta azt a pasit, akit kiskora óta meg akart szerezni, és mikor megkapta könnyű szerrel a legjobb, ismétlem a legjobb barátjával megcsalta! Nah, de a körmondat lényege: ez a lány, aki még magyarul is nehezen tud megszólalni, mert szőke mint egy Barbie baba - bár talán még az is okosabb nála - kijut külföldre. Nah de mi ez már. Más, aki tényleg tanul meg minden, rohad minimálbérért napi 8 órát egy asztal mögött, ő meg akinek még egy érettségije sincs kint van külföldön. Akkor a másik amin még kiborultam. Ez is középsulis ismerősöm. Egy koliba laktam vele. Olyan csúnya, pökhendi, arrogáns, szájalós csaj, hogy ilyet nem is lehet összerakni. Erre ő egy modell. NEEE. Komolyan kifutok a világból. Aztán megnéztem egy általános iskolai osztálytársamat is. Amikor még egy suliba jártunk vékony volt, és adott magára, de ahh most. Uracskám szavaival élve: egy nagy debella állat. És akkor még én mondom magam kövérnek:S Nah jó tényleg van rajtam, szóval edzeni kéne rá. Csak nagyon lusta vagyok:) De nyárra csúcsformában leszek;)

Öröm és bódoccág volt, most már vége(m). Hogy miért? Mert sikerült megint összeveszni Urammal, de szerencsére estére minden megoldódott, mint ahogy szokott:) Magunkban őrlődtünk, hogy vajon mit akar a másik. Én a szomorúság és a bizonytalanság lévén megint a konyhában kötöttem ki. Most pizzát csináltam:) Sonkás, kukoricás:) Apának tettem rá egy kis tojást is. Hú az alap is nagyon finom lett:) És a dizájnra is adtam:)

Este találtam egy wowos játékot a kapu.hu-n:) Spelleket kellett társítani egymáshoz. Tök jó volt:) Ma nem sokat tanultam, mert nem tudtam rá odafigyelni. Filmet se néztem, csak a vámpírnaplókat lestem meg. Szóval nem sok minden történt a mai nap. Hmm hajnali egy óra. Sztem megyek aludni, jó8. Pont jó lesz az ezo tv, hogy elaludjak rá:) Szokásom itthon TV-re elaludni:) Nah megyek is. Pááá:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr622809410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása