Keeeeeedd

2011.05.03. 10:18

11-re terveztem az ébredést, de hála Uracskámnak már 8 előtt talpon voltam. Nem is volt baj sikerült elolvasnom a maradék könyvet is a referátumomhoz:) Este elmentem latin dogát írni. Hú nagyon vicces volt. Kb. az óra előtt néztem át az utolsó lecke szavait, és még szerencsém is volt, mert kb. az egész zh arra a leckére épült:) Ahhoz képest, hogy március óta nem voltam órán sztem egész jól ment. Komolyan úgy vagyok vele, hogy ebből elég a kettes is, csak szabaduljak már meg a tantárgytól végre.

Hazaérés után belelendültem a referátum szerkesztésbe. Sütöttek krumplit is, meg néztem GG-t is. De ennyi pihi kellett:) Fél 1-re kész is voltam a referátummal. Többit a holnapiban;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr332876469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása