Szerdai ártalom...

2011.03.02. 22:25

Újabb bejegyzés:) Megint elaludtam. Félek, hogy ez rendszeressé fog válni. Muszáj lesz ebből kilábalnom. Fú, ez a reggel nem indult túl jól. A jobb térdem iszonyatosan fájt, mintha egész éjjel azon támaszkodtam volna. Aztán kiléptem az utcára. Annyira éles fájdalom nyilallt a csípőmbe, hogy az 5 perces sétából 10 perces lett. Harmadik órámra beértem, ami elmaradt, de nem baj legalább találkoztam a társakkal, és jót beszélgettünk!:) Elmentem boltba vettem borocskát, és csokit, elvégre pénteken 3 hónaposak leszünk!!! És örömömre mit láttam a bor címkézésén? Ribizlis-epres édes vörösbor. Júj, de nagyon várom, már, hogy megkóstoljam:) Még délután visszamentem az órámra. Nagyon rossz volt bent ülni, majd kidőltem a padból, annyira fájt minden izmom, ízületem, de igyekeztem leküzdeni, és szorgalmasan jegyzetelni. Hazafele sétálva kicsit elszomorodtam. Már megint esett az a fránya hó. Ahh március van kérem!!! Szobatársam szerint influenzás lettem:S De remélem nem! Sikerült befejeznem az ajándékot kedvesemnek, úgyhogy nyugodt szívvel hajthatom álomra a fejem. Persze szokásomhoz híven, már megint erőteljesen taposom a következő napot:( No mindegy már, ma úgyis csak 10kor kell kelnem:) Még iszok Coldrexet, és ZZZzzz!

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr262706083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása