Hét közepe

2011.03.03. 21:21

A mai nap nem aludtam el. Persze köszönhető annak, hogy délre kellett suliba mennem. Fél 11kor ébredtem. Gyorsan vakoltam, egyenesítettem, majd be a gép elé. Beszéltem barátkámmal Facebookon. Már csak pár óra választott el a találkozásunktól! Egész héten erre vártam. Annyira beteg vagyok, hogy nem volt erőm bemászni a déli órámra, csak az utána lévőre. Dátumátszámítást vettünk, majd végeztével siettem is haza. Gyors összepakoltam, amit még kellett és szaladtam is a buszhoz. Hosszú volt az út. Punnyadtam egész végig, de mikor megláttam, hogy Kecskemét rögtön felpörögtem. Mintha kicseréltek volna. Mikor leszálltam tökre megijedtem, mert nem volt ott, aztán megláttam a tömegben!! ÁÁÁÁ. Annyira szeretem!! A csatlakozásra vártunk egy órát. Hazajöttünk, ettünk melegszendvicset, amit az anyukája készített. Nagyon finom volt:) Aztán sokat beszélgettünk, összebújtunk. Bár tanulnia kellett volna, de nem tette. Bevallom én se hagytam, pedig ráparancsoltam az elején;) Nah mindegy is már. Remélem, hogy holnap azért nem ír rossz dogát.

Keddi betegségem nem múlik:( Még mindig csúnyán köhögök, és fájnak az izmaim. És mivel nagyon fáradt vagyok a fejem is, ezért búcsúzom. Jó éjt!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr452708781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása