Hétvége előtt eggyel:)

2011.03.10. 20:16

A hajnali fekvésnek köszönhetően sikerült kicsit tovább aludnom a megengedettnél. Igazából, hogy kényelmesen elkészüljek fél 11kor akartam kelni, de ebből negyed 12 lett:) Nah nem is baj, gyorsan magamra kaptam a ruhát, elrohantam a boltba, majd haza. Gyors bevágtam a cuccokat a hűtőbe, táskába a sulisat, és indulás.

Első óra jó volt. Római kenyerekről tanultunk. Az óra végén beszélgettem még a tanárral, és adott egy nagyon finom receptet. Valamikor meg is fogom csinálni:) Második órán dogát írtunk. Azt mondta nem lesz egész órás, de hát csak kitettük:) Bár fél óra alatt végeztünk, de elkezdte mesélni, hogy lett tanár. Mi meg készségesen végighallgattuk. Jó élettörténete van eddig. Mindegy én nagyon szeretem:) Elengedett minket negyedkor, ezért siettem is a végre, hogy találkozhassak párommal:) Háromnegyedre ott is voltam a téren, de sehol semmi, féltem, hogy elkerültük egymást, de nem:) Befutott a busza. Már messziről megismertem a járásáról, tartásáról, ruhájáról:) Hazasiettünk, majd összedobtuk a kukorica salátát. Vagyis dobtam, nem engedtem, hogy belepakolja a kezét, ő csak maradjon a tányér fölött késsel, villával, és kiabálja, hogy „Asszony, hol a vacsora?” Jó ő nem ilyen, de hát na:) Utána sütöttem még neki sajtaltöltöttet. Ettünk, utána filmet néztünk:) 2-től 3ig hagytam pihenni addig én a konyhában serénykedtem. Megcsináltam neki a reggelijét, meg a teácskáját:) Ébresztőnek főztem neki egy kis kávét, fürödtünk, összepakoltunk és ez már mind másnap....

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr642729026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása