Fájdalom lett az életem...

2011.03.26. 23:35

Dél körül keltem. Uram ébresztett hamarabb is, de olyan fáradt voltam, hogy nem tudtam kimászni az ágyból, még délben is alig:) Beszélgettem vele MSN, míg haza nem jött anyum. Utána neki segítettem a konyhában. Csináltunk szilvás gombócot és nudlit. Holnap tócsnit fogunk. Ha valaki nem ismerné akkor egyéb ismert nevek: mackó, lepcsánka, lipcsánka. Talán így már ismerősebb:) Nagyon szeretem, várom, hogy holnap legyen, mert imádom!!!

Délután sikerült összeveszni Szabival, aki aztán összeveszett a közös ismerősünkkel. Ezen jó felhúztam magam, és a barátunk mellett álltam ki. Hogy mit csinált maradjon a mi hármunk titka, nem kell, hogy mindenki tudjon róla. Először azt mondta, hogy nem tartja magát hibásnak, de Tasi is megmondta, hogy ez nem így van. Később belátta, és megmondta, hogy írni fog Dévnek egy levelet, de nem túl sok esélyt látok rá, hogy megbékül vele. Ami persze jogos lenne, de annyira reménykedem:( Ápoltam szegény gyereknek a lelkét, Szabit meg igyekeztem messziről kerülni. Olyan arcát láttam ma, amit eddig még sohasem. Én nem ilyennek ismertem meg. Először azt mondtam, hogy nem beszélek vele a mai nap, de végül csak megtettem, mert nagyon szeretem. A beszélgetésünk megint elindult a lejtőn. Már a szakítás is felütötte a fejét, persze egyikünk sem akarja, csak ilyenkor nehéz nem megemlíteni. Este a haverjához mentek filmezni. Néha fel fel nézett FB, hogy beszélgessen velem, de ezzel nem nagyon javított a hangulatomon.

FB-n beszéltem még Norbival (=wowos haver) és Milánnal (=gyerekkori ismerősöm) is. Hallgattam Nótár Mary-t. A cím is az egyik számából van. Akartam filmet nézni, de nem jött össze. A mozillám kicsit meghülyült, ezért átpakoltam pár dolgot az Operára. Ha gond lenne onnan mindent elérjek, ami fontos:)

Ma sikerült apámmal is összekapni, mint ahogy az lenni szokott, aztán hallgathattam az "oktató" szövegét. Hát neki is lehetne néha tanítani valamit. Például ne arról szóljon a példabeszéde, amit ő is úgy csinál, vagy rosszabbul. De á ő soha semmit nem lát be. Szerinte ő mindent tökéletesen csinál, és csak én és anyám vagyunk a hibásak kb. mindenért.

Ma hallgattam a Fiesta és Majka egy régebbi számát. Fúú nekem ezek tökre kiestek. Pedig azt hittem minden számukat ismerem, de ezek szerint nem:) Nah ezért szeretem FB, mert az ismerősök néha olyan kincseket linkelnek:)

Ráírtam ma Kalteera is. Hmmm több, mint egy hete nem beszéltem vele. Jó volt már hallani felőle. Kitárgyaltuk vele a klánbomlás eseményeit is. Kicsit fel is mentem wow kémkedni, hogy mi is történt valójában. Aztán csak jót röhögtünk:)

Bánatomban megint főztem. Remélem nem fogunk sokszor veszekedni, mert akkor igencsak el fogok hízni, és én épp fogyókúrázni akarok! De ahhoz képest ma is betoltam egy tábla csokit, meg nápolyit:) A heti éberségem még mindig kihatással van rám, már 10kor aludni akartam, de csak sikerült kitolnom. Most fél éjfél van, de sztem olyan éjfélkörül le is dőlök, aztán 2kor időátállás:) Éljen az esti világosság, és a nyári időszámítás! Imádlak Tavasz, imádlak Nyár!

Jó hír: tesóm nyárra befejezi a lakását, így fel tudok menni egy hétre. HÁHÁ vigyázz Margit - híd, Állatkert, Hősök tere, Budai vár, Halász bástya, Oktogon, Astoria és Blaha. Indulok;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr892774514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása