Szerelmes délután

2011.04.03. 16:36

10 körül kelhettünk fel. Bár nekem kicsit rossz volt az ébredés, mert nagyon rosszat álmodtam. Nem írom le, hogy kivel, mert azzal nagyon megbántanék valakit, így csak köztem és Szabi között marad:) De ahh annyira undorom volt meg ideges is voltam emiatt. Reggel beszéltünk Csimszivel, aztán sikerült is összevesznünk. Olyan 2 órán keresztül duzzogtam, pedig én voltam a hibás:( Aztán elmentem a közeli Sparba zsemlécskét venni, de nem volt napockász:( Szomorúan hazamentem és megvártam, míg Uram megfürdik, és elmentünk a Tescoba. Ez idő alatt felengedett a husika. Felcsíkoztam, és megsütöttem:) Az egyik adagot gyrososan a másikat görög fűszeresen. Mellé csináltam rizses kukoricát. Minden nagyon finom volt. Feltálaltam neki, töltöttem teácskát, beraktam magunk elé a laptopot és gyújtottam egy gyertyát:) Meghitten eltöltöttük az ebédünket, majd mikor végeztünk közösen elfújtuk a gyertyát mondván, hogy a köztünk lévő gondokat fújjuk el:) És sikerült is, mert annyira szerelmes volt az egész délután, és még csak veszekedés szikrája se lobbant fel. Megnéztünk két meserészt is. Közben hallgattuk az idétlenséget (Tea, Szasza, Dani). Énekeltek, nevettek, meg hülye hangokat adtak ki, mintha csak ők lennének a lakásban, nah mindegy én már többnyire megszoktam, hogy a ház „nyugati” része kissé visszamaradott:).

Este kicsit rosszabbul lettem. Fájtak az izmaim, a fejem, mint aki lázas, de nem volt semmi szerencsére. Kicsi Uram kiszolgált, és mindent megtett:) Aztán olyan 11 körül úgy gondoltunk alszunk, de előtte kaptam egy masszázst:) Ami nagyon jól esett:) Munka után viszont alvás:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr452799200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása