Vajon mi történik?

2011.04.05. 22:35

Sikerült felkelnem, sőt fél órával hamarabb is, mint terveztem:) Ugye milyen ritka?:) Így tudtam beszélni Uracskámmal. Gyorsan végignéztem facebook aztán leültem mesét nézni. Megnéztem a Toy Story minden részét. Régen nem akartam, mert úgy gondoltam nem fog tetszeni, de ahh jó, hogy nem maradt ki az életemből, mert nagyon jó!!! Ajánlom másnak is, aki szereti a meséket. Én nagyon, és a játékaimat is:) Még mindig megvan az, amelyikre állítólag először ránéztem és amelyikkel először játszottam:) Egy sárga maci, ami csilingel. Sose lehet eldönteni. Valami golyó lehet az alján, ami egyensúlyban tartja, így csak billeg össze-vissza. Közben mozog a szeme is. Becsukja-kinyitja. Én nagyon szerettem, és keresztlányom is sokat játszott vele:) Igazi kedvenc:)

Este csináltam finomságot. Pizzás kiflit. Szerintem első nekifutásra annyira nem is lett rossz:) Uracskám megjegyezte, hogy már elég otthonosan mozgolódok a konyhában. Bevallom jól esett, de csakis miatta forgolódom:) Szeretném sok-sok finomsággal meglepni, mellette hasznot is húzok:) Elvégre megtanulok főzni. Valamikor muszáj, és ha tehetem akkor anyukámtól tanuljak és ne a szakácskönyvekből:) Jah és sikerült megégetnem a bal hüvelykujjamat mikor ki akartam venni a tepsit. Néha még bele-bele fájdul, de nem lett hólyagos szerencsére:) Nem sok minden történt ma. Mese, sütés. Jah és ma kb. megittam 1 liter tejet. Annyira szeretem a tejet:)


Írás közben nagyon lesem apumat. Éppen fb-zik. Szabim írt neki levelet. Mindent megnézett már és a levelet hagyja utoljára. ÁÁÁ nagyon izgulok, hogy mit vesz le belőle. Erőteljesen hallgatni fogom a lélegzetét. Fújtat-e vagy nem? Teljesen görcsbe rándult a gyomrom. Szemem sarkából figyelem a kattintgatásait. Mire vár még? Most odanéztem, de már nem jelzi a levelet. Akkor most olvasta vagy nem? Lemaradtam? Mi történhetett? Látom olvassa! Jajj Istenem felsóhajtott. Nah most parában vagyok. (Olyan vagyok, mint egy kétségbeesett lány, aki arra vár, hogy az ő régóta kiszemelt fiúja azt válaszolja  barátnőjének, hogy "nekem is tetszik".) Most ez a sóhaj jó vagy rossz? Mire gondolhat? Felkapcsolta a lámpát, és visszaír. Ír, töröl. Szépen fogalmaz biztos. Vagy legalábbis oda illően. Hozzám közelebb lévő emberek tudják miért fontos ez, akik nem tudják azoknak annyit: exem sok mindenben ellenünk tett, hogy a mi kapcsolatunk életét megnehezítse. De sikerült túlélnünk őt, de az általa okozott problémák még fent állnak. Ezeket próbáljuk leküzdeni, MI kitartunk és ellenállunk:) Ma pont erről beszélgettünk. Dec. 4 (2. találkozásunk, és összejövetelünk napja) és mikor én lementem hozzájuk először. Tényleg olyan volt, mintha már ismertük volna egymást. Talán előző élet vagy nem tudom, de a barátaival is egyből kijöttem. Ezt nehéz leírni, de tényleg olyan volt már az első 5 perc velük, mintha ezer éve lenne, hogy ismerném őket. És talán túl korai meg minden, de úgy érzem ő az én igazi másik felem, akivel egész lehetek:) És néha sokat veszekszünk, de tudom, hogy szeretjük egymást, és mindketten attól félünk a legjobban, hogy elveszítjük a másikat vagyis magunkból egy részt. 

Apu közben megírta, és elküldte a levelet. Annyira kíváncsi vagyok, hogy mit írt. Hozzám nem szólt, de míg itt van nem mehetek fel Uram facebookjára. És álmos is vagyok. Szóval elvonulok aludni, és reggel meglesem:) Még egyszer megnézte. Gondolom átolvasta, hogy mit írt Uram és mit írt ő. Jajj de kíváncsi vagyok:S Nem lesz túl nyugodt éjszakám:( De muszáj aludni, reggel 9kor kelés, hogy megint tudjak beszélni Szabimmal. Megyek is....*kíváncsi*.

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr722803518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása