Gondolkodás

2011.04.09. 19:03

Nehezen tudtam kimászni az ágyból. A fejem ugyan nem zsongott, de erőteljesen uralták az orromat a bacik. De apától kaptam orrspray-t! Szóval most már fellélegezhetek:) Ma megnéztem a fűrész 7-et. Hú állat egy film, erre nincs rossz kritika:) Csupa-csupa pozitív:) Imádom a fűrész filmeket:) Bár nem tudom, hogy juthatott eszembe az, hogy én ezt moziba is megnézem. Szerencsémre nem tettem meg. Biztos ott kaptam volna szívrohamot:) Emlékszem anno a második részével kezdtem. Rögtön bele szerettem. Majd megnéztem a harmadikat. Utána az elsőt. Kicsit felesleges volt, mert ami ott történt szinte mindent megtudtam a második, harmadik részből:) Aztán jött a negyedik, ötödik, hatodik. ÁÁÁ és most a hetedik! Ha jól értesültem még nyolcadik is lesz. Állítják utolsó, de ebben a szakmában sose lehet tudni:) Annyira pörgős volt az egész. Még visszautaltak az első részre is, sőt ott fejeződött be, ahol elkezdődött. Istenem imádom ezt a kirakós filmet:)

Délután kicsit "felébresztettek", ezért gondolkodásra adtam a fejem. Kicsi változás sosem árt:) Talán megoldódik egy két problémám:)

Este megnéztem a Narnia 3-at. Nem is rémlik, hogy mi volt a kettőben, pedig megnéztem én tudom:) Nah mindegy esti időtöltésnek tökéletes volt. Késő este még beszélgettem Déviszkével, és Kalteeval is. Meg kuksoltam Youtube-on:) Ahh másnap hajnali fél 4 van, kéne aludni nem?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr152812657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása