Suckosodás!

2011.04.11. 23:27

Sikerült felkelnem 7:30. Persze csak 8 előtt pár perccel másztam ki a meleg ágyikómból. De 8kor már gép előtt voltam, és aktívan szemléltem az egyetem oldalát. És igen lehet szakosodni! Vallástudomány éljen éljen. Én voltam az első, aki jelentkezett rá. Remélem megkapom. Annyira szeretném^^

Bementem órára. Hú hát kavarogtak bennem az érzelmek. De igyekeztem figyelni az órára, ami annyira annyira hosszú volt. Olyan mintha 2 órája nyüstölne a tanár, pedig csak fél óra telt el. Ahhh nagyon nehéz volt kibírni. Óra után találkoztam Zsozsóval. Jajj de nagyon szeretem:) Aztán hazasétáltam. Jah és sportcipő idő volt!:)) Itthon ettem egy kicsit, aztán leálltam könyvet fotózni. Húú jó sok olvasnivaló van vizsgára, és ez csak egy tantárgy. Húú és még itt van két referátum. Bele kell húzni, az biztos.

Este elmentem táncra. Húúú sok jót tanultam. Tangót, Rock 'n' Roll-t, Foxtrott-ot, Boogie-t, Charleston-t. Hú jó volt. El is fáradtam rendesen. Fáj a hátam, a lábaim. De nem bántam meg:) Ajj óra után odamentem a tanárhoz, és közöltem vele nem fogok tudni járni. Annyira sajnálom, bár ez az én hülyeségem miatt van. Ha nem sorozatokat, meg FB-t bámulnék folyamatosan, hanem olvasnék, akkor nem itt tartanék. Nah mindegy jövőre biztos, hogy folytatom, mert szeretem, no meg a társaság sem utolsó:) Óra végeztével hazasétáltam Dáviddal. Elmondtam neki, hogy mi bánt. Kedves volt és meghallgatott. Sőt megbeszéltük, hogy teácskázni is beülünk szerdán. Ahh nagyon várom már:) Rég beszéltem vele:) Mesélt ő is sok érdekességet, sőt tanultam is tőle valamit:) Ha esetleg lefognák a kezeim tudom, hogy kell kiszabadítani:)

Ma csodálatos dolog történt velem. Csengetett a biciklis, és mikor félreálltam megköszönte. Istenem megértem azt 20 évesen, hogy megköszönik:) És ma kettő is!!

Hazatértemkor beszélgettem Uracskámmal. Megyek hozzá hétvégén. Ijjá Ijjá Ó. Bár még kétes, hogy csütörtökön e vagy pénteken. Este beszélgettem Gertivel is. Beleolvastam a büntetőjogi törvénykönyvbe, és a polgárjogiba is:) Hát nem tudom, hogy én képes lennék e arra, hogy megtanuljam:) Nah de fél 12, fáradt vagyok. Holnap hatalmas izomlázam is lesz szóval szunyaaaa:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr572818988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása