Sose felejtem el nap:)

2011.04.13. 20:50

Felkeltem 7kor, de fél 8ig csak forgolódtam az ágyban. Nem nagyon sikerült kipattanni:) De csak el készültem. Beértünk órára is a srácokkal. Kifizettem a könyvet, amit hozott a tanár. Mindkettőnek ő a szerzője. Olyan jó érzés olyan könyvet fogni, forgatni, amit olyan tanár írt, akit még én is ismerek. Sőt mi több: tanít:) Jó érzés ezt megélni.

Gyorsan végeztem a reggeli órákkal. A szünetben gyorsan kifestettem magam, meg elkészültem pár dologgal. Utána visszamentem suliba. Jó volt az óra, de kicsit lefárasztott. Két csaj referált. Hát ahhoz képest, hogy ismerik egymást, és jó barátnők nem nagyon dolgoztak össze. Mindegy ő dolguk. Remélem azért én jobb leszek:) Szeretnék jó színben feltűnni a tanár előtt, mert nagyon színpatikus:) Óra után taliztam Dáviddal. Elmentünk teázni. Jáááj nagyon finom teát választottam:) Sokat nevettünk, és sokféle témát érintettünk. Szeretek vele beszélgetni. Sőt ő az első olyan ember az életemben, akinek nagyon hamar megnyílok. Még Urammal sem voltam ilyen közvetlen, mint vele. Nem, mintha benne nem bíznék, csak magam sem tudom miért:) Ő olyan megbízható lelkitárs féle:)Teázás után még sétáltunk kicsit. Eközben is sok érdekes téma felmerült. Aztán megvártam vele a busz, és hazagyalogoltam. Kicsit hideg volt már estefele.

Este beszéltem Uracskámmal. Szegény nagyon fáradt volt:( Miközben MSNeztünk kifestettem a körmöm fehérre. Jáááj tök jól mutat a fekete billentyűzetemen:) Szabi olyan 11 előtt elvonult aludni, én meg beszélgettem csajokkal. Nagyon sokat nevettünk. Nagyon imádom Laurát, és Gertit. Jah és Tea maga ajánlotta fel azt, hogy le kéne ülnünk beszélgetni. Talán érzi a vesztét? Nem tudom, csak azt, hogy holnapra tette, de én Uramhoz megyek szóval ezt kicsit elhibázta. Meg nem csak most vagyunk együtt, hanem egy hete is együtt voltunk, meg akkor is mikor szóltam neki a dologról. Nah mindegy. Lehet csak most érez rá kellő bátorságot. Csajokkal olyat pörögtünk. Én el sem hiszem:) Gerti talált egy videót, melyben egy csaj azt mondja: "Anyád p*csája." Azóta szinte mindenre ezt mondjuk. Szóval van egy főslágerünk, amit mindenki Mizu-ként ismer. Van egy szövegünk -az amit előbb említettem-, és lesz egy mixünk is. Barbara Streisand zenére:) Mi alkotunk;)

Jah és jó hír. Kb. két hétig nem lesz Pápaság órám, így a referátumomat elhalasztotta a tanár. Ezért lesz időm tökéletesen felkészülni. Nem, mintha eddig nem lett volna:)

Nah, de háromnegyed 1 van és aludni kéne, mert reggel korán kelek, hogy elkészülhessek, mert MEGYEK Uracskámhoz. Jippy! Alig várom, hogy meglátogassam Andriskámat. Szegényt hazavágták a hétvégi meccsen:( Aztán látom Tasikát is, meg a mamáját. Jajj tökre régen láttam a mamáját. Még decemberben, ha jól emlékszem. Jó lesz látni. Majd a fiúk ellesznek maguknak, én meg majd a mamájával:) Meg két valakinek be akar mutatni még Szabi. Az egyik tudom, hogy a baráti társaságából van, a másik nem tudom ki, annyira nem figyeltem mikor említette, de felőlem simán:))

Mielőtt elmegyek megnézek egy előzetes. Egy új HBO sorozat előzetese. A címe: Game of Thrones. Hát az első 14 percből ítélve kicsit félelmetes, de nem rossz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr452824756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása