Hétvége

2011.03.06. 20:09

Vége a hétnek, és vége a szépnek is:( Már az albérletben vagyok, messze az én Szerelmemtől:( Fantasztikus hétvége volt mondhatom:) Olyan dél körül keltem, ebédeltem a családjával, aztán pihentünk egy keveset és elindultunk Kecskemétre. Egy órát vártunk a csatlakozásra, majd beért a Pesti busz. Rajta ült Ádám (=évfolyamtárs), aki foglalt nekem helyet, így sokáig búcsúzhattam a páromtól:) Még mielőtt kiment volna a busz a végről, fordult egyet, így többször is találkozott a pillantásunk, majd végleg eltűntünk egymás szeme elöl:(

Hosszú volt az út. Ádám volt olyan kedves, és odaadta a mobilját, hogy facebookozhassak, így tudtam beszélni Szabimmal:) A buszút viszonylag gyors volt. Szegeden várt Tamás (=évfolyamtárs), aki segítette hazacipelni a táskáimat. Itthon csináltam magamnak kukoricás rizst, és csirkemellet. Finom lett. Már régóta vágytam a kukoricás rizsre. Aztán az ebédlőben összeültünk a csajokkal, és beszélgettünk mindenféléről. Az épülő Árkádról, a fiúkról, a lányokról, a városról, az időjárásról. Erről jut eszembe, nem hiszem el, hogy már március eleje van, és még mindig esik a hó. Beérkeztem Szegedre, és elkezdett esni. Annyira unom már! Legyen TAVASZ! Jah és a hétvége örömére sikerült ismételten felfáznom, de legalább a köhögésem javul:)

Holnap suli. Bemegyek gyakra, aztán itthon még főzőcskézek, majd Ádámmal hamarabb elindulunk az esti óránkra. Kértem, hogy jöjjön el velem a Dómba, megnézzük a rózsafüzéreket, meg viszek fényképezőgépet, és fotózkodom itt Szegeden. Úgysincs még nagyon épület fotóm:) Remélem szép idő lesz este, és nem fogok nagyon elfáradni:)

Ahh 1 óra van és még mindig ébren. Még nem fürödtem, de már aludnom is kéne. Még kint ülök az ebédlőben Gertivel (=albérlettárs). Kiderült, hogy szintén blogot vezet, hát jól titkoljuk egymás elől;) Nagyon jót "partyztunk" a Mizu mizu mizu számra:) "ÉS ÁLTALÁBAN ÚGY VAN!" De ezt a szitut el kell mesélni:) Gertit megkérdeztem, hogy kérhetek e a tejéből erre ő: Ott a hűtőben, és általában úgy van. Nem tudom a külsősöknek mennyire vicces, de mi percekig pörögtünk rajta:) Aztán meg is hallgattuk, és végigénekeltük. Most mondta, hogy lesz SP koncert Szegeden. Nagyon gáz, 6kor kezdődik. Titta Babazsúr:) Jajj még egy nagy jelenet volt. Említett valami Maradónát (valami helybéli haverja beceneve), hogy volt vele együtt, meg van tetkója. Én nem tudom, hogy miért, lehet a fáradtság, de rögtön rávágtam: Maradóna az egy focista. Erre megint csak hatalmas nevetés. Áhh bírom ezt a csajt, jó fej szobatárs:) Hm. Lehet ez megint nem vicces másoknak, de nekünk nagy poén volt. Hülyék vagyunk, tudjuk jól. Alföldi, hozd szintbe magad:)

2 óra. Még mindig pörgésben, bár rég a hétfőbe nyúlik, de én alvásig mindig egy napnak tekintem. Ahh nagyokat nevetünk Gertivel. Gyártottunk vicceket. Már túl vagyok a fürdésen meg minden, épp írni akartam, esti üzit Szabinak, amikor néztem, hogy csajéé megbökött. Meg hát:) Jajj nagy face^^ De ahh megint ránézek az időre, és 2 óra! Tudom, hogy csak 9kor kelek, de ez így nem lesz jó:( Megint nem pihenem ki magam rendesen, és lassan tanulnom is el kéne már kezdeni. Jó lenne, már alakítani valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr212717099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása