Kiszínezem a színesceruzáim

2011.03.22. 21:14

Nah hát ébredési időpont nincs. Fekvési se nagyon, mert rég a holnapba húzódik, ahogy az ébredésem is a tegnapba vész el. Jelen állás szerint (hajnali egy van) 39 és háromnegyed órámat taposom. Éljen, rekorddöntés következik. Meglesz az a 40 óra:) Vagy nekem volt egyszer 42? Mindegy meglesz a 4es:))

Szóval a mai napom a referátum elkészítésével tellett, de kész lett. Csak az a gáz, hogy a vége előtt 2 oldallal jutott eszembe, hogy a gépembe is megírhattam volna. Egyszerűbb, gyorsabb. Még hogy nekem jutott eszembe? Annyira K.O. vagyok, hogy társam kérdezte saját magától, amikor megpattant az isteni szikra, ami nem jutott messzire:) Besült. Bocsánat mindenféle érdekes mondatom miatt, már nem igazán tudom mi, hogy, hogyan. A fenti cím is a ceruzafaragásból származik. Gondoltam megfaragom őket, de ennél sokkal nagyobb felfedezésre jutottam kiszínezem őket!!! Hát nem csodás?:)

Tehát megírtam a referátumot, mindent megbeszéltem Urammal szent a béke. Nem mentem be egy órámra se. Lesz majd mit pótolnom. Holnap zűrös napom lesz. Alig alszom. Csütörtökön jön Szabi:)

Holnap is K.O. nap lesz. MOMOMOMOMO MONSTER KILL! Juj, de rég játszottam UT-val:) Nah holnap este éjszakai könyvtár party! Alig várom, hogy belépjek a középkor eszetlen világába. Itt is szórakozom majd egy sátorban az ellenségemmel? (Akkon;)) Ezt csak a törisek érthetik;)

Hát lényegében más a mai bejegyzésem. Sokan gondolhatják, hogy valami káros szenvedélyt fogyasztottam, de megnyugtatok mindenkit, csak szimplán álmos vagyok. Hulla még nem, mert akkor nem írnék, meg zombi lennék, de még meleg a testem, és egész emberi:) Szóval a mai nap is a "semmit tevéssel" telt. Írtam egy referátumot, egy kis MSN, FB. Csajos beszélgetés. Jah még megjegyzem megjött a Gerti. IJJÁ IJJÁ ÓÓÓÓ:)

Jah és újabb recept Laurától. Milyen jó, ha nézem mikor kaját csinál:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr482763895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása