Hárman párban

2011.03.24. 20:25

Sikerült felébredni 11kor. Elindult a nap. Nagyon jó volt, ha így visszapörgetem az eseményeket:) Felkeltem, és megtudtam, hogy Gerti megy szoliba. Úgy döntöttem én is elmegyek vele, amúgy is terveztem már, mert rám fér egy kis szín. Én hét percet voltam, ő a dupláját. Bár neki nem ez az első;) Jövő héten már én is 14 percre megyek!:) Hazafele még beugrottunk a kis tescoba. Vettem uramnak zsemlét, felvágottat, majonézt és túró rudit:) Otthon gyorsba kitakarítottam (WC, fürdő, konyha). Felporszívóztam, majd még fel is mostam. Ragyogott az egész lakás:) Tea „takarítása” után muszáj is volt. A csajokkal tervezzük, hogy leülünk vele, mert ez így nem mehet tovább, de erről, majd később:)

Elmentem zuhizni, kifestettem magam kis szolidan. Jah és nem is mondtam, hogy milyen nap van ma. Hát SPORTCIPŐS!! Sütött a napocska:) Elindultam Uram elé. És ahogy ő akarta a daruk alatt találkoztunk, de tuti csalt a kis mocok;) Hazagyalogoltunk ledobtuk a táskákat, kivettem a halat, majd elindultunk városnéző túrára. Megnéztük a Dómot, a Széchényi teret és a rakpartot is. Vettem magamnak is, meg neki is egy rózsafüzért. Elvégre mégiscsak karácsonyi ajándék:) Igen karácsonyi, így március végénXD A bástyán megettük a mekis kajánkat. Fantasztikus volt;) Felmásztunk a hídra is, de a sok biciklistől nem lehetett nyugodtan vonulni. Hazafele már ő vezetett, bár nem volt nehéz dolga, mert csak egyenesen kellett menniXD

Otthon megfőztem neki a halacskát. Úgy látszott, hogy ízlett neki, ami jól esett az én lelkecskémnek:) Gertivel kajáltunk kint az ebédlőben. Örülök, hogy kijön a két csajjal. Sokat nevettünk. Kikísértük őket cigizni is. Sokat poénkodtunk Tea barátján. Jah mert azt el kell mondani, hogy mi jóízűen eszünk Szabimmal, és beszélgetünk Gertimmel, mikor boxerbe és pólóba megjelenik Dani, Tea barátja. Étvágyunkat nem szegte, de kedvünket se nagyon:) De azért ne haragudjon már. Én se flangálok melltartóban és tangában.

Terveztünk filmet nézni, de ahogy az lenni szokott nem jutott rá idő. Szabival kötöttünk egy alkut. Ő elszívhatott egy szálat, de amit mi Gertivel cserébe kaptunk azt nem árulom el;) Marad az Alföldi titka:) Semmi perverzitás, csak egy kis lelki öröm a nőknek:)

Átjött Gerti legjobb szegedi barátja Misi. Kiderült, hogy abba a középiskolába járt, ahova most Uram. Jól elbeszélgettek:) Örültem, hogy vele is jól kijön;) A tegnapi és mai sétától lefáradt a lábam, ezért megmasszírozott. Erőteljesen koncentráltam, hogy ne aludjak el, de sikeresen teljesítettem azt a műveletet, hogy a legmélyebben durmoljak az ágy belső szegletén:) Az éjszakai fekvés szorosan kötődik a holnaphoz szóval ott folytatom;) Elaludtunk…

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr492771789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása