Jó vagyok vagy JÓ vagyok?:)

2011.03.31. 15:46

Hát a felkeléssel problémák voltak. Megint:) Nem sikerült 10kor kikelni, csak 11kor:) Negyedkor itt volt Ádám. 3 perc késéssel találkoztunk is. Elindultunk a fénymásolóba. Ott kinyomtattunk 3 oklevelet, meg az egyiknek a leolvasott szövegét. Aztán kiültünk a napra. Én meg szorgalmasan írtam az oklevélre a szavakat. Hogy dogánál fel tudjam ismerni. Kb. fél órám volt átnézni, mert kezdődött az órám. Azzal a tanárral voltam, akinél írtam a dogát is. Első órám a szakácskönyves volt. Zöldségeket vettük. Hát hallottam megint sok finom receptet, és okosságot a tanártól:) Következő órám előtt még volt fél órám, amiben megint a szöveget tanulmányoztam. Tanulás közben megérkezett Ádám, Doki és Podma is. Húha Podma kicsit megijesztett, jó szorosan magához ölelt és puszikat osztogatott:) Nah de mindegy is. A lényeg ebben ott van, hogy kb. 1 órát tanultam a dolgozatra és mégis minden szót tudtam, amit kérdezett tanárnő:) Szóval most okos voltam:) Aztán vettük a következő oklevelet. Kicsit szörnyülködtem mikor nekem kellett olvasni, de utána büszke voltam magamra. Egyik lány mondta, hogy ő nem volt a múlt órán, ezért tanárnő nem olvastatott vele sokat, csak pár szót. Én nem voltam 2 hete órán, és mégis el tudtam olvasni. Jajjj, de büszke vagyok magamra!:)) Aztán a másik dolog, hogy a múltkori dogám 25/25 pontos lett. Szóval ez a mai nap nagyon nagy okosságosságos volt:) (És most igen is egózok;))

Óra után elmentem Ádámmal Tesco és Spar. Bevásároltam ezt meg azt, mert jön Uracskám és valamit főzni is kellene:) Nah meg ahhoz kellene alapanyag is:) Vettem magamnak fokhagymát és paradicsomot. Csináltam belőle finomságot, amit a zsömlére tettem. Felhívtam Ádámot is. Csináltam neki limonádét, meg adtam neki kaját. Aztán ő tovább állott. Én beültem beszélgetni Uracskámmal és másoltam közben. Este megnéztem 2 filmet. Egy Barbie részt és a Soul Kitchen-t. Hát vígjátéknak van titulálva, de annyira nem nevettem rajta. Ilyen egyszer megnézhetős. Nah jó egy résznél nevettem:) Mikor összeül a csaj családjával, és a mama beszólogat:)

Estére Laura party-t rendezett pár barátjával, ezért nagyjából összekaptuk a lakást. Hm:( Pedig pont kupit akartunk hagyni, hogy Teácska rájöjjön mi a probléma, de hát mégse fogadhatunk vendéget így:S Szóval Laura felporszívózott és felmosott. Én meg letakarítottam a konyhapultot, a wc-t és ki-bepakoltam a mosogatógépbe. Megjött a csapat olyan fél 11 körül. Én szorgalmasan másoltam a szobámban. Aztán olyan éjfél, fél 1 között el is húztak. Ezután én kimentem és csináltam tejberizst. Ahhh nagyon finom lett:) Már alig várom, hogy kedves Uracskámnak is megcsináljam. Jah azt nem is említettem, hogy kb. fél órát szerencsétlenkedtem a gázsütővel. Nálunk otthon villany van, és sose találkoztam gázsütővel, míg az albiba nem kerültem. Lassan megbarátkoztam a tűzhellyel, de a sütő:S Benyomom elforgatom gomb, oké megvan, de az istennek sem akart begyulladni, pedig már kínai pálcikát gyújtottam meg, és dugdostam befelé, hátha az a baj, hogy nem teszem be elég mélyen. Aztán Laura megmutatta. Ohh én hülye nem forgattam el eléggé:) De most már megvan, szóval nincs akadályozó tényező a holnapi finomságban:)

Háromnegyed 6 van. Uram mindjárt kell. Laura majdnem 1 órája ért haza. Nekiállt főzni:) Ahh kár, hogy nem volt feltöltve a fényképezőgépem:) Mekkora videó lett volna belőle:) Rizst csinált, meg gombát:) Istenem ez a csaj nagyon imádom:) Akárcsak Gertit:) Ő már haza ment délután:( Nah de nem maradok fent tovább, aludni is kéne. Bár szépre aludni nem fogom magam, de jó lenne 10 - 11 körül felébredni, hogy mindennel időben elkészüljek:))

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr42790230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása