Tarararara

2011.04.12. 20:43

Háromnegyed 10kor ébredtem, de csak jóval 10 után tudtam kimászni az ágyból. Egész nap semmit se csináltam. Nem mentem se suliba, se nem tanultam. Annyira haragszom magamra. Nah mindegy elment megint egy nap a semmittevéssel. Muszáj lenne kicsit összekapni magam. Nah de történt jó dolog is. Rátaláltam arra a számra, amit már 2 hete keresek. Olyat partyztam rá. Húúú rögtön jó kedvem lett:)

Este énekeltük a mizu-t Gertivel, és beötlött egy hatalmas ötlet! Ha minden jól megy a tanulással, akkor május 7-én buliba vetem magam Urammal:) ÁHH Két kicsi legó!!!! Az írásom tömörségéből is kiderül, hogy semmi érdemleges nem történt ma velem. Kikapott a Chelsea:( Holnap hosszú nap szóval megyek is alukálni, de előtte lenyugtatom magam, mert ilyen pörgős állapotban nem lehet aludni!!!!! ÁÁÁÁÁÁ TARARARARA!!! Jah és itt a szám. Hátha valakinek megtetszik:) (https://www.youtube.com/watch?v=pYOeKZpDZi8)

Jah és jelentkeztem szépségversenyre is. Kíváncsi vagyok a kimenetelére:) Ha nyerek, akkor talán megjön az önbizalmam is:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr542821943

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Futball eredmények, foci közvetítések 2011.04.13. 11:22:42

A Schalke, Inter, Tottenham, Real Madrid kvartettből, melyik lesz az a duó, aki bejut az elődöntőbe? //

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása