5kor ébredtünk. Olyan 6ig lustultunk az ágyban, majd ő elment készülődni. Csinált nekem finom teácskát is:) Megvártam míg kimegy a buszhoz aztán elkezdtem filmet nézni. Ádámtól megkaptam a Mennyei Királyság rendezői változatát. Annak sikerült is megnézni az első részét. A másodikig nem jutottam el:) Kicsit elálmosodtam, ezért visszadőltem aludni.

Olyan dél körül kelhettem fel. Kicsit lustultam még, aztán benyomtam vissza a gépem. Megjött Uracskám is. Elkezdtünk készülődni. Sajnos Andrissal ma nem találkoztam, de bemutatott egy közeli barátjának a nagy baráti társaságából. Kicsit féltem tőle először, hogy mire/kire számítsak, mert megnéztem a képeit kicsit megijedtem tőle, de amúgy élőben nagyon jó pofa:) Vicces, laza, poénos és jól kever:) Kaptunk tőle jó kis számokat. Hazatértünk után rögtön fel is raktam a gépemre.

Este csináltunk tócsnit Uracskámmal. Én hámoztam a krumplit ő meg lereszelte, és közösen összedobtuk kisütöttük. Közben beszélgettünk az apukájával. Annyira vicces tud lenni:) Hát a kaja nem sikerült olyan jól, mint reméltük, de megettük. Nah de kicsit fáradtak vagyunk szóval ZZZzzz.

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr842837032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása