Az új élet kezdete

2011.04.17. 16:14

Az ébredés nem olyan volt, mint vártam. Fájt a torkom, az orrom is tele volt. Ráadásul délutánra kiderült, hogy ismételten felfáztam. Eddigi ittlétem során mindig ezen a napon (vasárnap) mentem vissza, de most kicsit megbolygattuk a dolgokat. Holnap reggel fogok visszamenni, mert nincs délelőtt órám. Így még egy estét együtt tölthetünk. Remélem este már nem lesz semmi bajom, sőt holnap se legyen, mert akkor biztos kibírhatatlan nőszemély leszek.

A délután filmnézéssel, teázással, gépezéssel és törődéssel telt. Uracskám ágyba hozott mindent, hogy nekem megmozdulni se keljen. Rendes volt tőle:) Még a vizes hajamat is megszárította:) Egyszer aranyba foglaltatom az tuti:) Annyira sajnáltam, hogy miattam nem tudtunk ma se kimozdulni. Pedig terveztünk fagyizást, sétát. Sőt ígértük is, hogy meglátogatjuk Andrist, és Tasihoz is átmegyünk, de végül egyik se lett belőle.

Este még beszélgettem az öccsével is, és nézegettünk régi fényképeket a gépemen. Köztük a Klán talis fotókat is:) Jajj örök kedvenc:) Sokat köszönhetek annak a baráti összejövetelnek:) Az új élet kezdetét:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr482837044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása