Hosszú ünnep 1

2011.03.12. 22:08

Sikerült 2 előtt elaludnom:) Olyan fél egykor keltem. Beszéltem unokatesómmal, hogy felvisz e boltba, de nem tette meg. Pedig tegnap külön kérte apum, hogy majd vigyen fel. Nagyon haragszom most rájuk. Mindegy felmentem busszal a belvárosba, majd elsétáltam az Interspártába. Gyorsan bevásároltam, és megint akkora szerencsém volt!!! Az a tea, amit a minap néztem a neten 200-al olcsóbb volt, mint a többi vele azonos. Aztán a szövegkiemelő is le volt árazva. Juhú az én napom:) Vásárlás végeztével feladtam a lottót, majd tesómmal hazahozattam magam. Gyorsan megcsináltam a halat, úgy ahogy Laurától tanultam. Nagyon finomra sikerült:)

Délután átjött anyum kolléganője, megünnepelni anyum névnapját. Koccintottam velük én is, majd bevonultam a szobámba. Néztem sorozatot a TV-ben. Nem tudom miért, már vagy százszor láttam, de még mindig leköt a Paula és Paulina. Bár nem nézem csak zajnak van, de az izgalmas részeknél mindig felkapom a fejem:) Valamivel igyekszem lefoglalni magam, mert nem túl izgalmas este elé nézek. Ugyanis uram szórakozni indult a helyi baráti körével. Én meg itthon ülök családi hangulatban:) Persze ebben semmi rossz nincs, csak hiányzik:( Így belegondolva, mindig attól félt, hogy milyen nehéz lesz az efféle éjszakám. Aggódom majd, hogy mit csinál stb stb. Valahogy én is ezt gondoltam, de most itt ez az eset és nem:) Teljesen megbízom benne, a barátaival van, (ez most kicsit egósan fog hangzani, de nem annak szánom) és számára én vagyok a legjobb nő, nincs szüksége másra. Tehát ezekből adódóan nem aggódom, vagyis azért igen, hogy történik vele valami, mert nemrég rosszul lett az utcán, de ez teljesen más:)

Miután megetettem a családot leültem filmet nézni. Megnéztem az Elhajlási Engedélyt. Te jó isten mekkora film. Nekem sokkal jobban tetszett, mint a Másnaposok. Olyan fordulatok voltak benne, meg poénok:) De valahogy az volt a durva, hogy tökre beleéltem magam a filmbe. Tehát így elképzeltem a szitut, hogy ott vagyok és látom, így haláli vicces, olykor szívfacsaró volt. Ezentúl így kéne filmet néznem:) Bár ezt Szabival akartuk megnézni, de nem került rá sor csütörtökön.

Ma beszélgettem Kalteeval (=exem, és wowos barátom) is. Ő az egyetlen exem, akivel tartom a kapcsolatot. Bár én mindegyiknek felajánlottam (én hülye), de úgy elbántak velem, hogy nem csodálom, hogy nem beszélek velük. Kaltee is tett egy-két rossz dolgot, de közelébe nincs annak, amit előtte és utána lévő elkövetett. Mindegy ebbe nem is akarok belemenni. Tehát beszélgettem vele, és közbejött a WoW. Rég voltam fent ezért felnéztem, és most gondolkodtam el rajta, hogy utolsó 3 barátomat mind ezen ismertem meg. Érdekes:) Szóval felnéztem, hogy van e levelem, meg persze nehogy töröljék a karimat inaktivitás miatt. Volt levél a szervertől. Valamit megbabráltak, és törlődtek itemek. Ezért kb. fél órámba telt mindent kiszedni a levelesládából, és a bankba + táskába visszapakolni, elrendezni. Eközben nem is gondoltam arra, hogy barátom éppen a táncparkett közepén technozik:) Filmnézés közben persze bevillant, hogy hol is van, de annyira bízok benne, hogy gyorsan el is szálltak a gondolatok:)

Fél 3 van. Beletapostam a vasárnapba, mint ahogy szoktam. Még egy filmet nincs kedvem megnézni, de aludni sincs kedvem, pedig lehet, hogy rögtön sikerülne. Jaj jövőhéten hajtás van. Kedden visszamegyek, nem lesz egész héten Gerti. Szerdán összeülök srácokkal, hogy megvitassuk a referátumot. Megírom, gyakorlom. Szombaton jön uram. Szóval lesz feladat, aztán 23-án referálok. Utána még hátra van kettő. Valahogy ki kéne magam paskolni, és nem elaludni a reggeli órákat.

Hajnali 4. Uram hazaért:) Felhívott (valamiért titkon ebben reménykedtem, hogy felhív: Hazaértem, nincs semmi baj). Megtörtént, de ahh nem tudom, hogy bírta ki telefon nélkül. Én belehalnék, ha nem lenne nálam. Belegondolok az érettségi időszakába. Írásbeli: kapcsoljuk ki a telefonokat. Úristen 3 órán keresztül - de lehet több volt, régen volt nem emlékszem:) - ki volt kapcsolva. Azt hittem megőrülök:) Szeretek 24 órás elérhetőségben lenni:) Jó most sokan gondolhatják, hogy úristen ez beteg, vagy azt hiszi ő a világ középpontja, de kérem. Manapság első számú kommunikatív eszköz. Ennek és persze sok másnak köszönhetően megszűntek az emberek között a határok. Beszélhetek az ország másik végében élő sráccal, sőt a világ másik végén élő személyekkel is. Internet segítségével másodpercek alatt terjednek a hírek. Belegondolva régen. Napokba telt, míg elért egy kézzel írott levél a másik személyhez. Bár az tök szép bevallom:) Én is írtam már Uramnak, szeretem az ilyesmit:) De azért csak jobban érezzük magunkat, ha rögtön informálódhatunk az adott személyről:) Szóval felhívott, happy minden, most már mehetek aludni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dariella.blog.hu/api/trackback/id/tr32734541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaptainSly 2011.03.13. 23:35:06

Ahogy mondani szokás, nem a világ lett rosszabb, csak a hírközlés lett jobb.:)

Dariella 2011.03.21. 14:27:08

I@CaptainSly:
Igen igen:) Jól mondod:)
süti beállítások módosítása